Mag ik hier boos om worden??

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Naat het feit dat je het lelijk vind zou ik het ook melden, op papier, bij de woningbouw. Straks gaan jullie dit huis uit en staat er nergens dat er iets met die tegels is en worden jullie wellicht nog verplicht om de juiste kleur tegels te plaatsen.
    Dat zou helemaal idioot zijn maar kan dus wel gebeuren.
    Succes!

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties! Ik heb met de mensen van de woningbouw overlegd en ze gaan kijken wat ze kunnen doen. Maar waarschijnlijk niks want volgens hen had ik zelf de oude tegeltjes moeten bewaren. Die zijn echter al jaaaaren geleden door vriendlief weggegooid. Het is echt geen vreselijk probleem maar ja...wil liever gewoon allemaal dezelfde tegels :D.

Nu mag ik dus gaan verzinnen wat ik erop zou kunnen zetten...iemand ideen? ;););)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuke was mand?handoeken kastje? weet ik veel hahaha

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Toen wij in een huis van een woningbouwvereniging woonden hebben ze deuren er scheef en half geschuurd ingehangen, gaten in de muur gemaakt, de vloeren beschadigd bij een klus.. en het was ons probleem. Nou lag ik er niet wakker van maar irritant was het wél.
    Ik zou er een wasmand opzetten. Of een open kastje voor de handdoeken. Of een heeeel egrote badeend ;)

Deel Deze Pagina