Hallo allemaal, ik heb vorige week bij excluzivio een bestelling gedaan van een geprint shirtje en een glaswerkje. Ik heb echter nog steeds niks ontvangen en allang dezelfde dag nog betaald via Ideal. Heeft iemand van jullie ervaring met dit bedrijf of kent iemand van jullie dit bedrijf? Ik krijg namelijk zeer sterk het gevoel dat ik ben opgelicht! Groetjes Chantal p.s voor de website even vragen aan mij want ik weet niet of ik die hier zomaar mag neerzetten.
Ja uiteraard maar het is dus ook nog eens een 06 nummer en daar wordt dus niet opgepakt. Ik heb ze ook gemaild en krijg geen antwoord. Op hun site staat dat ze gewoon binnen 24 uur verzenden en als het één nog niet leverbaar het ander wel gewoon verzonden wordt. De site lijkt ook gewoon heel erg betrouwbaar..maarja ik denk toch echt dat ik nooit wat zou zien van mijn bestelling.
Ja hebben ze en zelfs een webshop keurmerk. Ik kijk daar zelf altijd goed naar omdat ik altijd bang ben opgelicht te worden.
Heyy daar staat een normaal nummer op. Ik zou die eens proberen te bellen! Op de site staat alleen een 06. Bedankt!
Ja maar het adres dat ik heb is zeg maar wel online maar zodra je iets wilt doen of besteld heb zeg maar vliegt die op offline..en dat vond ik al vreemd toen maarja toen had ik al betaald.
Overigens zie ik dat het verzenden 4 werkdagen duurt: Na betaling van het verschuldigde bedrag wordt uw bestelling binnen 4 werkdagen naar het gewenste postadres in Nederland. En al die logo's (ideal, thuiswinkelkeurmerk ect) die zeggen niks, die knippen en plakken ze zo op hun site.
Ja dan had je het inderdaad al moeten hebben. Ik zou nogmaals een mailtje sturen, dat als je het binnen 3 dagen niet binnen hebt, dat je dan naar de politie stapt.
Ja ik probeer ze eerst nog te bellen vanavond. Ik lees namelijk net dat ze te bereiken zijn tussen 15.00 en 20.00 en ik bel dus steeds daarvoor.
Heb net op de website van het webshop keurmerk gekeken maar daar kennen ze het bedrijf niet. Hoop voor je dat de levering gewoon vertraging heeft, succes!
Nou heb dus weer geprobeerd te bellen maar er wordt dus weer niet opgepakt. Wat moet ik nu verder doen? Nog 1 mail met binnen 3 dagen mijn bestelling anders aangifte?