Weinig, soms hele dag niet drinken maar toch melk!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MvLiam, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hoi,
    Tot 8/9 maanden dronk mijn zoontje nog redelijk veel, zeker 5/6 voedingen per dag. Sindskort zijn we rustig naar 2 voedingen gegaan, 's avonds en 's ochtends. Heel soms dronk hij overdag nog een slokje, maar niet veel.
    De laatste dagen vindt hij het echter wel prima zonder borst, hij komt eigenlijk helemaal niet meer voor een voeding.

Nu heeft hij gisteren de hele dag en nacht niet gedronken en vandaag ook niet. Zonet werd hij om 20.30 even wakker, knuffelde wat en ik merkte dat hij wilde drinken. Ik leg hem aan en ik merk gewoon dat hij echt gigantisch goed lag te drinken en veel binnen kreeg.

Kan dit? (Ja duh, blijkbaar) Maar ik had verwacht dat mijn productie enorm zou zijn teruggelopen en dat er misschien wel niets meer uit zou komen!
    Hoelang kun je borstvoeding blijven geven als je maar 1 of 2 voedingen per dag geeft?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zo te lezen is je productie lekker stabiel aan het worden/geworden. Dat gebeurd meestal ergens rond de 10 maanden. En dat bijv 2 voedingen op een dag houden kan je (als het goed is) echt nog heel lang volhouden, ook is het dan niet meer zo heel erg als er een dagje bijv niet gedronken word of maar 1 ipv de normale 3 voedingen.

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Oh das fijn om te horen. Ik vind namelijk die voedingen die we nog hebben echt enorm fijn en hoop deze nog wel even te houden.
    Ik vind het zo'n fijn, intiem moment. Heerlijk.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lekker van blijven genieten dus ;)!

Deel Deze Pagina