mag ik hier posten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    geen idee namelijk of er vruchtbaarheidsbehandelingen komen, maar na bijna 14 maanden proberen gaan we vrijdag naar de huisarts. Toch voorzichtige voetstapjes in de MMM.

Ik ben zeer benieuwd wat er komen gaat. Ik was aangenaam verrast door de manier van praten van de assistent. Zij zei direct dat ze het heel rot vond en dat ze het goed kon begrijpen dat we naar de dokter wilde. ook bood ze de vrouwelijk arts in opleiding aan ipv onze eigen mannelijke arts. Heb gezegt, maakt niet uit hihihihi arts is arts.

Ik ga jullie op de hoogte houden...

ben soort opgelucht dat ik heb gebeld.. had wel trillende handen zeg hihhihi beetje spannend wel..

groetjes
    Natas

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi meid,

is toch altijd een hele stap he?
    spannend hoor.
    ik ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen vrijdag en dat je snel doorgestuurd word.
    succes en sterkte meid,
    enne erg moedig van je dat je toch gebeld hebt, ook al was het trillend.

laat je ons wat weten vrijdag

xxx

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    heeee natasja,
    een hele dikke welkom hier meid!!
    altijd een rot moment om je aan deze kant van het forum te melden...

goed dat je gebeld hebt meid....ik vond dat ook vreselijk om te doen, maar mijn huisarts was ook heel lief en begripvol...
    uiteindelijk voelde die eerste stap als een enorme opluchting! er werd eindelijk met ons mee gedacht, en we stonden er niet meer alleen voor.. ik hoop dat dat voor jou straks ook geldt!

heel veel sterkte vrijdag, ik hoop voor jou op een simpele oplossing!!

veel liefs elfje

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He Natasja,

Wat vervelend dat julle na 14 maanden nog geen resultaat hebben.
    Heel moedig van je dat je de stap durft te zetten naar de ha. Ik ben vorig jaar november voor het eerst geweest en vond het net als jij ook doodeng. Maar het is fijn dat er voor je gevoel straks echt gewerkt aan kan worden. Ik hoop dat het een fijn gesprek is vrijdag, je ha komt erg begripvol over als ik dat zo lees. Heel veel succes vrijdag, en je mag hier altijd posten. Het is helaas niet het leukste deel van het forum, maar wel een gedeelte waar je enorm veel steun kunt vinden!!

Liefs,
    Marjo

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey meis,

Moedig dat je toch hebt gebeld!! Ik vond het 2 weken geleden ook een hele stap, maar ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan dat gesprek. Er wordt nu idd meegedacht; je staat er niet meer alleen voor. Ik hoop dat ook jouw gesprek prettig zal verlopen en dat er snel stappen worden ondernomen!
    Ik denk aan je en ben er als je me nodig hebt ;)

Dikke knuf Elvira

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Je bent van harte welkom hier nied. Goed van je dat je hebt gebeld. Ik weet dat het moeilijk is maar het is toch ook wel een fijn idee dat er nu iets aan gedaan wordt, vind je niet?

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi Natasja,

Ik sluit mij helemaal bij Sam, Elfje en Marjo aan.
    Ik wens je heel veel succes vrijdag bij de huisarts en ik hoop dat de huisarts je snel doorverwijst.

Groetjes Senna

8. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Veel succes Natasja, ik hoop dat je goed en snel geholpen zal gaan worden en dat je heel snel zwanger bent... Net zo als de rest hier..

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    spannend blijft het altijd wel.
    hoop dat ze snel iets vinden (klinkt niet zo lief he?!) en dat jullie snel zwanger worden!!

succes en sterkte!!

10. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Spannend Natasja, kan me voorstellen dat je er met trillende handjes heen hebt gebeld, maar wel heel fijn te horen dat je gelijk zo serieus wordt genomen, en met zoveel medeleven behandeld wordt!! Dat is toch altijd maar afwachten, hoe een arts hier mee om gaat!
    Ben heel beneiuwd hoe nu verder voor jullie en of de mm nu snel in werking gaat!!

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!

12. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey naamgenoot,

ik sluit me bij alle meiden aan. Lijkt me een goede beslissing dat je toch aan de bel getrokken hebt, maar toch blijft het een dubbel gevoel je hier te melden :cry:

Mijn vingers blijven flink duimen voor iedereen in de MMM!

Liefs,
    Natasja

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Natasja,

hoewel ik je hier liever niet was tegengekomen, moet ik toch zeggen dat ik blij ben om te horen dat je de stap naar de huisarts gemaakt hebt. Ik heb regelmatig kunnen lezen hoe je zat te dubben en dat het een hele moeilijke stap voor je/jullie was. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk komt jullie wens snel uit!!!!!

Karin

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ach lieverd,

wat stoer dat je de stap hebt genomen, ik vind het dapper van je hoor. Ik hoop dat je komende vrijdag enkele antwoorden zult krijgen waar je wat aan hebt. Veel sterkte voor de komende tijd.
    Mensen denken soms wel: na een jaar nog niet zwanger? nou dan maar naar de arts, maar dat is nog niet een makkelijke keuze.

liefs van Kiki

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meis,
    Was al bang jou hier tegen te gaan komen!
    Sh*t zeg!
    Heel goed dat je hebt gebeld en ontzettend fijn dat ze zo lief voor je was!
    Heel veel succes meid. Ik hoop echt dat jullie kinderwens nu gauw vervuld gaat worden!
    Heel veel liefs,
    Elmo

16. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Enne...nog iets: het is HIET goed vertoeven in dit gedeelte van de website ;)

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Natasja wat jammer dat je die stap hebt moeten nemen, maar heel moedig dat je het hebt gedaan. Klinkt heel herkenbaar, maar net als meerdere meiden al zeggen is het fijn dat er met je meegedacht wordt en dat je z.n. een verwijzing kunt krijgen naar de gyn. Het is bijna niet meer voor te stellen, maar heb van andere meiden wel eens negatieve verhalen gehoord over die eerste stap...art deed er moeilijk over en ze hadden het gevoel dat er niet naar hen geluisterd werd. Maar zo te horen zit dat iig bij jullie helemaal goed, gelukkig maar. Veel succes vrijdag.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat een lieve woorden allemaal zeg!
    voel me in iedergeval heel erg thuis al hier!
    Ik hou jullie op de hoogte!

liefs
    Natas

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Lieve Natas,

Moedig van je dat je de Ha hebt gebeld!
    Veel succes aanstaande vrijdag, ik zal aan je denken...

Dikke knuffel van An ;)

20. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    He Natasja,

ik zat ook te trillen aan de telefoon toen ik voor de eerste keer afspraak maakte bij de HA op verzoek van mijn lief (na in ruim een jaar maar 2 keer ongi geweest te zijn)... bij de afspraak bij de HA was het nog erger: ben spontaan in tranen uitgebarsten (had ik daarvoor nog niet gehad, maar alle onzekerheid kwam in een keer naar boven, ook omdat het na mijn man en mijn zus de eerste keer was dat ik er met iemand over praatte).... achteraf ben ik nu toch wel blij dat ik de stap heb gezet... al had ook ik het liefst zonder medische interventie zwanger willen worden...

ben benieuwd hoe het je vrijdag vergaat

Chrizzzy

Deel Deze Pagina