Hoi Natasja, Ook ik vind het heel goed dat je het hebt aangedurfd. Je zat al te dubben en te wegen... Ben heel benieuwd hoe het vrijdag verder verloopt... Wel fijn dat je gelijk serieus werd genomen en dat ze ook een vrouwelijke arts aanbood ook al maakt het voor jou niets uit. Heel veel succes..... Ik denk aan je.
Hoi meiden, ben net terug. De arts was begripvol.. ik moest natuurlijk janken hahahaha maar goed. ze vond het zaak direct een verwijzing naar de gyn te geven, die hebben we gehad. Maar erm.. moet ik nu zelf een gyn uitzoeken ofzo? hoe werkt dat? hihihihi Ze wilde dat de gyn gelijk ons beide ging behandelen dus ook sperma innemen enz.. tegelijk zodat direct het zaakje in gang word gezet. Dan sta ik buiten en denk ik ... eh.. en nu? heb een verwijzing maar moet ik dan zelf een gyn bellen? Help hiuhihihi groetjes
Fijn dat je begripvol benaderd bent. Hahaha kan me dat gevoel helemaal voorstellen dat je daarna overrompeld buiten staat. Volgens mij kun je met de verwijzing in je hand zelf kontakt opnemen met de afd gyn. van je ZH. Suc6 meid met wat er komen gaat!! Hoop dat het snel raak is! Knuf ELvira
oww, meid. wel "fijn" aan de ene kant dat ze niet gaan twijfelen en wachten, maar dat je gelijk door mag naar de gyn. succes meid xxx
Wat fijn dat ze er gelijk werk van maken!!! Ennuh... die pijn in die schouders is zeker omdat er nu een HELE GROTE last vanaf is gevallen???? 8) Dikke knuf meid, voor de stap die je hebt genomen. Je moet trouwens nog wel een poosje wachten zit ik net in de agenda te kijken.
hee natas, fijn dat je zo snel terecht kan!! bij ons werd er idd ook direct naar beide gekeken.... 2 ponskaartjes, maar tegelijk op afspraak. ik vond dat wel fijn hoor, dan krijg je ook sneller zekerheid.. veel succes meis! liefs elfje
Dat was het eerste plekkie in het ziekenhuis.. Pfff net even heel boos geworden op mijn moeder. eerst was ze heel lief en daarna zegt ze ja misschien is het niks... misschien ben je er gewoon te veel mee bezig... zo toen ging ik even uit mijn dak..daar schrok ze van.. daarna weer gewoon mijn lieve mama, als ik mee moet naar onderzoeken moet je het zeggen he? hihihihi Ik moet ff gewoon keihard janken..ff te veel allemaal.
die opmerking doet ook erg veel zeer hoor meid, dus mag ej best even boos worden. en laat d etranen maar ff vloeien hoor, dta mot je echt doen hoor, opkroppen heeft echt geen zin knuff knufff
Wat fijn dat je zo gauw al terecht kunt zeg! En je moeder bedoeld het vast goed, mijn moeder is precies zo. Het is alleen niet zo tactisch om zo'n opmerking te maken, ik kan me heel goed indenken dat je daar verdrietig van wordt. Mijn moeder zei eens tegen mij, dat sommige mensen nu eenmaal geen kinderen konden krijgen en we ons moesten richten op de mooie dingen in ons leven. Dat was echt keihard, ik ben dagen van slag geweest. Toch ben ik het gesprek met haar aangegaan, waarom ze dat zei. En dat kwam alleen voort uit bezorgdheid zei ze. Ze wil ons niet kapot zien gaan in de mmm, ik ben een tijdje heel erg depressief geweest en ze was zo bang dat ik weer terug zou vallen en ons leven alleen maar om vruchtbaarheidsbehandelingen zou draaien. Praat er met haar over hoor, maar dat heb je vlgs mij al goed gedaan. Mensen die erbuiten staan en zelf geen ervaring hebben met de medische molen hebben gewoon geen idee van hoe en wat.. Ik wens je heel erg veel sterkte! Dikke knuffel, Marjo
fijn dat jullie zo snel bij de gyn terecht kunnen. En wie weet krijgt je moeder nog wel gelijk dat er niet veel aan de hand is, maar dat wil je dan ook heeeeeeeel graag weten. Veel succes bij de gyn!!!! enne er te veel mee bezig: Zijn we dat niet allemaal. Je wilt nu eenmaal iets heeeeeeeeeeeeeeel graag. Karin
Hoi Natasja, Wat fijn dat je al zo snel in het ziekenhuis terecht kan! Ik heb ook al verschillende vervelende opmerkingen naar mijn hoofd gekregen dus ik kan mij goed voorstellen hoe jij je op dat moment voelde. Mensen weten soms niet goed wat ze moeten zeggen. Veel succes! Veel liefs van Senna
Thanks meiden! ja ze bedoeld het ook goed, ze is harstikke lief, maar ze weet idd gewoon niet hoe hier mee om te gaan. Ze baalt er ook van. gelukkig kan ik ook gewoon uit me dak gaan tegen haar zonder dat dit gelijk iets rots creeerd hahahah het was ook gewoon ff een uitlaat klep om te janken hihihi heb me nu een koppijn hahahaha echt he..