mag ik hier posten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wauw da's lekker snel!! Fijn voor je hoor. Dat lucht al een heel stuk op lijkt me.
    Zijn idd mega irri opmerkingen. Mijn beste vriendin heeft er ook een handje van; "ik ken ook niemand die er zo mee bezig is"zegt ze dan...Gek he, degenen die zij kent en zwanger zijn waren allemaal binnen 3 maanden zwanger :confused: Grrr kan me daar ook echt kwaad om maken. Maar weet ook wel dat het op zich goed bedoeld is, net als bij je moeder.
    Suc6 alvast voor de 27ste!

Onze ha stelde voor dat als mijn man's zaad na onderzoek niet goed zou zijn, dat eerst over 3 maanden bekeken moest worden en ik daarna pas doorverwezen zou worden. Alleen als zaad wel goed is wordt ik meteen doorverwezen. Ik ga er toch op aansturen dat ik na welke uitslag van zaad dan ook, ik nu ook al doorverwezen ga worden. Ga echt geen 3 maanden aanlummelen....

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :confused: meen je dat nou Elvier? dat vind ik wel extreem lang nog!
    Gewoon eens terug gaan om aan te dringen!

3. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Natasja,

ik lees nu je verhaal pas.

Wat fijn dat je huisarts zich zo begripvol opstelt. En dat je al zo snel bij de gyn terecht kan. Super. Ik weet nog toen ik voor de eerste keer een afspraak wilde maken, ik drie maanden moest wachten. Zo'n lange wachtlijst..... zucht.

Hopelijk hebben ze snel de oorzaak gevonden, zodat er een plan van aanpak gemaakt kan worden.

En ik weet wat je bedoelt dat je zo boos kunt worden om bepaalde opmerkingen. Tien jaar geleden werd bij mij PCO vastgesteld. PCO kent veel verschillende symptomen. Eén daarvan is overgewicht. Dat heb ik dus ook. Toen ik mijn ouders vertelde dat ik PCO had en dat daar ook een deel van mijn overgewicht vandaag kwam, lachtten ze me gewoon in mijn gezicht uit. Daar hadden ze nog nooit van gehoord, van PCO. Dus dat overgewicht was ook een fabeltje. Nou, daar sta je dan mooi te kijken. Nu, tien jaar later, geloven ze het wel. Er is nu ook veel meer over bekend dan 10 jaar geleden. Ik weet nog dat ik zelfs mijn huisarts moest uitleggen wat PCO was. Die had er ook nog nooit van gehoord.

Nou meis, veel sterkte de komende tijd en houd ons op de hoogte.

Je kunt je verhaal hier altijd kwijt.

Liefs, Jaycey

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goed zo Natas!

Heb je er ook een bep soort van goed gevoel over?
    Ik heb dat wel, we zijn vandaag voor het eerst naar de gyn gegaan (en het HSG onderzoek buiten beschouwing gelaten :( ) had ik wel een apart gevoel van: Oke, we doen wat we moeten doen om onze wens na te streven. Meer kunnen we niet doen toch...

Je/jullie kunnen ook al snel terecht bij de gyn hartstikke goed!
    Hou je ons op de hoogte??

Liefs, Mirre

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bedankt weer meiden!
    Dit doet een mens goed!

Mirre, ja idd een goed gevoel heb ik er wel van! beetje opgelucht! En ik geloof dat ik geluk heb met een snelle doorverwijzing en ook nog eens snel terecht kunnen!

Toch nog een beetje geluk! ;)

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    He Nathas en Mirre,

Fijn voor jullie dat jullie beide weer een stapje verder op weg zijn. Ik herken dat opgeluchte gevoel heel goed, dat had ik ook toen ik eenmaal de stap gezet had om naar de HA te gaan en werd doorverwezen...

7. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Veel succes Natas, en ik hoop dat de uitslagen meevallen en je snel zwanger bent! Het is een moeilijke stap en je wordt er af en toe heel verdrietig van. Maar herken ook je opluchting gevoel dat er wat aan gedaan wordt. Hou je haaks ;)

Goh wat goed dat je het aan je moeder verteld hebt trouwens. Dit durf / wil ik tot nu toe nog niet, maar krijg er wel steeds meer behoefte aan.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Natasj,

het geluk mag nu ook wel aan jouw kant zijn hoor! met een snelle afspraak!!! Veel succes strakjes.

Karin

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja mijn moeder wist ook dat we bezig waren (net zoals mijn vader en zussen) daarom ook maar direct verteld dat we naar het ziekenhuis moeten. Ik denk dat je best veel steun kan gebruiken in deze situatie dus vind ik het wel fijn dat zij het allemaal weten.

Maar dat is een persoonlijke keus.

liefs
    Natas

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve lieve Natas,

Heb ff gauw alles bijgelezen maar heb heel weinig tijd (visite het weekend).
    Heel goed dat je je mams hebt, heel belangrijk!
    Ik blijf je volgen en duim voor je laiverd!!!
    Hele dikke zoen en knuf,
    Elmo'tje

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja dom he :( As woe gaat mijn ventje weer een poging doen het zaad in te leveren. Daar krijgen we een week later bij de ha de uitslag van. Nou wat die ook moge zijn; ik EIS een doorverwijzing!! Ik heb het intussen wel gehad en heb echt geen zin nog 3 mnd te wachten als de uitslag niet goed mocht zijn. Je weet dan ook nog eens dat je weinig kans hebt in die 3 mnd wachten. Helemaal frustrerend....Nee laat ze maar gauw starten met mij ook te onderzoeken. Hoop alleen dat ik mijn ha zo ver krijg :(

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi natasja,

jammer dat ik je hier moet vinden.
    ik ga duimen voor je dat het meevalt.

liefs chantal.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    thanks meiden!

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    He Natas!

Ik vind het zo sterk van je dat je toch hebt gebeld. En zo fijn dat je snel terecht kan!
    Ik hoop zo voor je dat je snel meer weet en dat je verder kan. Je hebt het echt verdiend om al je wensen en dromen uit te zien komen!
    Ik duim voor je meid!

15. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he natas. jammer dat je op dit deel van de site gekomen bent (ik was even weg, dus les het nu pas). maar aan de andere kant ook wel zo fijn dat je nu weer verder kunt. het is zo moeilijk als het ronde na ronde niet raak is. en natuurlijk ben je er veel mee bezig, maar je kunt nu eenmaal niet de knop omzetten. het is zo belangrijk in je leven.

ik kwam door omstandigheden al wat eerder bij de gynaecoloog terecht en dat was zo fijn. ik moest wel huilen toen hij vroeg of ik er mee zat dat ik nog niet zwanger was of dat ik relaxt onder was, maar hij reageerde zo aardig toen hij zag dat het me veel deed. niet dat hij het probleem meteen had opgelost, dat ik zwanger de kamer uitkwam, maar het zonnetje scheen echt daarna. ik zag het weer zitten en het zou wel goed komen.

fijn dat je het met je omgeving kunt delen. ik denk ook dat dat heel belangrijk is. het is best belastend naar het ziekenhuis en wachten op de uitslagen en dan is het zo fijn als je dat met anderen kunt delen.

heel veel sterkte de komende tijd en veel geluk. ik volg je op de voet.

dikke knuffel om je vertrouwen te geven.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Woensdag komt steeds dichterbij!

vind het nu wel lichtelijk spannend worden. mede omdat ik weet dat het nu weer niks is.
    heb precies hetzelfde als vorige maand. last van mijn lies wat af en toe in mijn rug gaat zitten en lichte ongi pijn. nog een week tot mijn nod, maar dit is echt precies hetzelfde. zucht

17. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    heel veel succes woensdag natas. laat je even weten hoe het gegaan is?

ik denk aan je.

18. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ik zal een kaarsje branden. Voor IEDEREEN die in de mmm is beland.

En wil jullie via deze weg ook al het geluk, vertrouwen, hoop geloof en vruchtbaarheid van de wereld toewensen!

Suc6 meiden!

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Natasja, veel succes woensdag, ik ben benieuwd

Joy, wat lief van je dat je voor ons een kaarsje gaat branden, dat doet mij erg goed!

Veel liefs van Senna

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Natasja heel veel succes woensdag! Ik zal aan je denken meid!

Deel Deze Pagina