FF is er zeker van dat mijn eispong op cd14 is geweest. Maar... ik ben t er niet mee eens. (zie FF in handtekening) 1) meestal is mijn coverline 36.5 (of hoger laatste 2 cycli) 2) op cd14 (15/4) had ik om 18:00 uur een smiley op de CB (rijtje dipsticks; ps t zijn zijn 2 soorten ), als dat dan je LH piek is en je ei binnen 24-48 uur moet springen dan lijkt cd14 me onwaarschijnlijk. Ik dacht eigenlijk meer aan 1 dag later: cd15. Maakt op zich niet veel uit hoor. Maar wat vinden jullie? Alvast bedankt voor je reactie
Ik, als leek , denk dat je zelf wel eens gelijk kunt hebben. Ik denk dat FF inderdaad vanuit je coverline denkt en daarom CD14 pakt ipv CD15. CD14 heeft namelijk van de 2 de laaste temp. Succes met wachten !
Ik denk dat het er tussen in zit haha. Dit dat je laat op dag 14 je eisprong gehad hebt ofzo. Omdat je temp nog niet zo ver gestegen is op dag 15, zou het kunnen dat het later was dan FF denkt. Maar ik ben er ook weer neit zo zeker van. Maar ach, je hebt ene ei! Ga uit van dag 15, zit je altijd goed met je nod en leg die thermometer maar weer weg
@mtr je wordt vanzelf expert Thx voor t meedenken @Babke maar als het laat op dag 14 was dan was de eisprong binnen 12 uur na de LHpiek en dat vind ik wat vlotjes (18:00 uur smiley--> temp volgende ochtend 5:50 uur). De CB site zegt: "Deze vrijgave de ovulatie treedt doorgaans ongeveer 24 tot 36 uur na de LH-piek op." Zekers! Oja net nog ff gekeken maar als ik bij "Ovulation Detector" de "Detector Tuning - Expert Settings" op OPK zet geeft ie wel cd15, bij research en fertility awareness wel cd14. Nou ja.
Kijk eens naar mijn kaartje van 14 januari vorig jaar. 38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com Dat waren ook 2 smileys, dus het kan zeker hoor. Maar ach, wat boeit het inderdaad, je hebt een ei!!!
@babke toch zou ik in jouw jan'12 kaartje 1 dag later ook neit heel raar vinden @Vaya, jep ik schreef al "bij research en fertility awareness wel cd14" Dus alleen opk geeft cd15 als ovulatiedag
Bij mij was het zo dat ik een vette positieve ovulatietest had de dag van mijn eisprong (zelfs een paar uur erna). Dat weet ik omdat mijn cyclus werd gemonitord in het ziekenhuis. cd14 zou dus heel goed kunnen. Aan de ander kant zat FF er toen naast bij mij (dag te laat)
Ja was zelf ook verbaasd om na m'n eisprong nog positief te testen. Lastig he dat je het nooit 100% zeker kan weten. Veel succes met zwanger worden
Dag 15 ga ik voor wat die is nog net zo hoog dan de tempen ervoor. De dip van dag 14 is wellicht gewoon de aankondiging. Dag 15 heb je ook nog vruchtbaar slijm, dus in combi met je ovutesten zal je eisprong dag 15, of evt op de overgang naar dag 16 gekomen zijn.
Dat dacht ik dus ook. Dat slijm vind ik altijd lastig hoor en durf ik nooit helemaal met 100% zekerheid te zeggen.
Ja, dank je wel. Het voelt nog wel erg onwerkelijk zo snel alweer en ik ben ook erg bang. De ontwikkelingsstoornis van Ukkie, schijnt echt al in week 4-6 of dan mis te gaan. Dat spookt toch door m'n hoofd
Wat zie ik hier nu? Terug zwanger!!!! Geweldig voor je! Gefeliciteerd! Geniet er met volle teugen van! En niet te veel zorgen maken... alles komt goed!!!
Jeetje ik zit hier met kippenvel! Ik was even niet geweest, weer even rust gezocht. Van harte meid. En ik ga zo hard duimen dat alles goed gaat met dit nieuwe wondertje!