Vandaag nod. Gisteren erge buikpijn en daarim een test gedaan... Hij was al dagen negatief en daarom was ik vrijdag al gestopt met de utrogestan. Na afleestijd had ik n streep op etos 2v5. En vanmorgen binnen 5 min deze op action.. Zien jullie m ook?
Ik zie wel vaag iets. Ik zou nog even doortesten om te kijken of ie mooi positief oploopt. Om ze goed met elkaar te kunnen vergelijken zou ik het wel bij 1 soort test houden. Succes! ☘
Ja ik weet t. Maar ik heb nu nog 2 etos 2v5. Dus die wil ik vanavond weer doen. Ik test s avonds meestal beter dan s ochtends
Hoeveel dpo zit je?? De etos mag je niet meerekenen als positief want dat was buiten de afleestijd zeg je.en de action heeft geen roze kleur.
Ik zie heel erg in de verte een heel licht streepje. Spannend meis! Ik duim voor een mooie streep morgen of overmorgen
Spannend zeg. Door testen is enige devies. De keren dat ik na afleestijd een tuur streepje kreeg was ik wel zwanger maar dan heb ik t over na 7 mij niet na 40. ik zie de streepjes waar je het over hebt wel. En ze zijn denk ik roze. Spannend meid ik hoop het voor je. Je komt er maar op 1 manier achter. Xx
De tweede bij uitvergroten zie ik ook heel lichtjes, maar niet direct roze, maar ook dat kan aan de foto liggen of aan mijn laptop. Je hebt nog kans, want je zit nog ruim voor je nod. Ben benieuwd.
Ze lopen niet op.. Ze blijven zo dus helaas game over denk ik... Ik test nog 1x maar dan ga ik toch stoppen met de utro