Hoi, Ik zit nu op cyclusdag 13 en mijn ovulatietest( sensitest) geeft alleen nog maar een licht streepje? Zou hij nu opeens, van de een op andere dag donker(der) kunnen worden? Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen en 4 dagen bloedverlies.
Cyclus dag 13 is nog vroeg als je normaal 31 dagen hebt. Stel dat je lutale fase 14 dagen is springt je op cd 17, maar je lutale fase kan ook 11 dagen zijn dan springt hij pas op cd 20. Bovendien kan het ook zijn dat je ineens een piek hebt. Hij hoeft niet op te lopen. Gewoon door testen elke dag, dan kom je hem vast tegen.
Ik heb een cyclus van 32 dagen en heb dan pas op dag 17 of 18 een positieve test. Doortesten! Een licht streepje is negatief
@ lennyt, Ik krijg de test niet goed op de foto. In het echt zie je een licht streepje, maar dat is op de foto niet te zien. Groetjes, Elles
Je banner geeft aan nog 5 dagen voor je ei.. 1,5 dag vantevoren heb ik pas een donkere streep dus denk dat je nog even door moet testen.
Ik gebruik ook die van Sensitest.. Geven altijd lichte streepjes en als mijn eisprong nadert komt er binnen de 5 sec. een dikke donkere streep te staan! Dus ik zou nog even doortesten als ik jou was
Hem, oké, doortasten doe is zeker, maar heb jij dan een donkere streep net voor je eisprong of 1 a 1,5 dag ervoor?
Dat weet ik niet, voel mijn eisprong nooit.. Vanaf mijn eerste positieve test tel ik er gewoon 48 uur bij.. En voldoende klussen En ik temperatuur ook elke ochtend, dus aan mijn temp zie ik ongeveer wanneer mijn eisprong geweest is