Wanneer moet ik nou contact opnemen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Angel2005, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Beste Brigitte, Evelien, Gea of Monique,

Misschien is dit een beetje een stomme vraag maar ik heb vandaag mijn NOD en die is dus uitgebleven. Zwangerschapstest is positief dus ik denk dat ik zwanger ben... MAAR.... wanneer moet ik nou contact opnemen met een verloskundige? De kans dat er de komende weken iets niet goed gaat is toch vrij groot? Dus ik vind het een beetje raar om nu al meteen contact te zoeken...

En moet ik dan ook nog contact opnemen met mijn huisarts? Of enkel met een verloskundige?

Groetjes Angel

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag Angel,

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je het nog een beetje vroeg vindt om de verloskundige te bellen, maar de eerste afspraak bij de verloskundige is meestal al bij 7-8 wk. Je kan nog heel even wachten met bellen, maar in de loop van de volgende week zou ik je aanraden om toch contact op te nemen met de verloskundige. Ook als er mogelijk iets mis zou gaan, is het fijn als de verloskundige kan helpen. De huisarts kan je, als je het fijn vindt, op de hoogte stellen, maar dat is niet noodzakelijk. Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Goedemiddag Monique,

Bedankt voor je reactie! Ik zal volgende week contact gaan opnemen dan...
    Nu eerst nog een weekje wennen aan het idee :)

Deel Deze Pagina