Hoi Dames, Ik ben vandaag 36 + 1 zwanger. Gisteren heel de dag in het ziekenhuis doorgebracht. Mijn bloeddruk was te hoog (125/90) en er waren sporen van eiwitten in de urine. Niet zo heel handig dus. Nu ben ik vanmorgen opgestaan en het rommelt behoorlijk! Echt heel veel harde buiken en nu beginnen ze ook iets pijnlijker te worden. Nu weet ik niet meer of ik moet bellen of niet.. Aan de ene kant: het zijn geen echte weeën (tenminste, ze zijn een heel stuk minder pijnlijk dan toen bij mijn dochter), maar ergens ben ik toch bang dat het misschien niet goed zit ivm gisteren. Toch komen ze gemiddeld rond de 7 min; de ene keer zit er 12 mij tussen (heel af en toe), maar soms ook een paar keer achter elkaar maar 2 of 3 min. Ze duren altijd ongeveer een minuut. Zouden jullie de vk bellen of zouden jullie afwachten? Ik weet het echt niet meer
Gewoon bellen, meid! Een telefoontje is echt een kleine moeite en ze hebben liever dat je een keer te vaak belt dan één keer te weinig.... Sterkte en succes!