Hoi, Ik ben nu ongeveer 6 mnd gestopt met de pil en al snel Weer ongesteld elke keer ong rond de 33 a 34 dagen. Vorige cyclus ovu testen geprobeerd maar niks te zien.. Deze ronde opnieuw maar volgens mij weer niks . Vandaag is al dag 33 ik twijfel echt of ik überhaupt wel een eisprong heb en wel vruchtbaar ben. De meeste ovu testen laten helemaal geen streepje zien maar wel 2 x een lichter streepje als de controlestreep. Nu weet ik dat dat geen positieve test is, maar het is dan wel gek dat het streepje wel wat donkerder ia geworden. Vandaag was ie ook weer helemaal wit. Wat denken jullie ervan? Ik heb er maar even een foto van gemaakt, ik maak mezelf al helemaal gek dat ik straks misschien nieteens een ei heb.
Heyy, Misschien handig om eens met een ander merk te testen. Vorige week heb ik op dag 28 mn piek gehad. Met het zelfde urine een action test en een cb test gedaan. Deed dat toevallig omdat k dacht dat mn afscheiding anders was echt glibber en tussen mn vingers kon ik er een draad mee trekken zeg maar. de action test gaf een lichter streepje aan dan de teststreep maar wel donkerder dan ik ooit heb gehad en bij de cb ov test nou daar was het streepje nog donkerder dan de tesstreep. succes! Haha hoop dat je mijn verhaal een beetje snapt. Typ op mn foon dat is iets onhandiger.
Inderdaad koop andere dit probleem had ik ook met action ik gebruik nu zelf z&k en die is echt goed streep ik altijd donkerder dan de test streep. Dus zal me niet druk maken als ik jou was
Oke gelukkig, misschien dat ik die dan maar ga aanschaffen.. Of misschien temperaturen volgende ronde. Maar toch is het raar dat het streepje dan soms wel donkerder wordt toch? Maar niet zo donker als de test streep. Ik twijfel of ik door moer gaan met testen of alle testen gewoon weggooien en maar zien hoe het loopt, ik wordt hier eerlijk gezegd alleen maar onzeker van! Bedankt voor jullie reacties iig!
Vanaf welke cyclusdag begin je eigenlijk met testen en tot en met welke dag test je? Bij een cyclus van 33 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 15 tot en met dag 23 van je cyclus, gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Dus bij een cyclus van 33 dagen zou ik sowieso vanaf dag 10/11 beginnen met de ovulatietesten en dan in elk geval doorgaan tot en met dag 24.
Hoi! Ik ben cd16 begonnen en zit nu al op cd24. Ik zie dat ik gister het over dag 33 had, dit moest 23 zijn. Typfoutje, sorry!! Zou ik dan nog eerder moeten beginnen? Of nog een paar dagen langer doorgaan met testen nu? Thnx!
Zoals ik al eerder schreef, bij een cyclus van 33 dagen kan je ei al komen op dag 15. Dit betekent dat je vanaf dag 11 sowieso moet beginnen met testen wil je je LH-piek niet missen. Jouw eisprong kan al goed op dag 15 geweest zijn waardoor hij op dag 16 (toen ben je pas begonnen met testen) al weer negatief was. Bij een eisprong op dag 15 geeft de ovulatietest al een LH-piek weer op dag 13/14 namelijk. Dus volgende ronde eerder beginnen met testen. Ik zou nu voor de zekerheid nog even een paar dagen doorgaan, maar de kans is aanwezig dat je je LH-piek heb gemist doordat je op dag 16 pas bent begonnen. Er is ook nog een kans dat je luteale fase korter is dan 10 dagen. In dat geval kan je eisprong deze week nog wel komen.
Ik testte met sensitest. Elke keer twijfel. Had lange cyclussen tussen de 45-55 dagen. Als ik dacht een positieve ovu te hebben pakte ik een digitale clear blue. Dit werkte goed. Was direct zwanger. Met alleen afgaan op sensitest had ik ook zulke testen als jou.
Hoi Wen86, Goed om te horen dat ik niet de enige ben! Ik denk dat ik volgende maand dan maar een maand cb ga gebruiken als die goed werken heb ik het geld er wel voor over als he streepje iets donkerder werd pakte je de cb er bij? En raden jullie me ook aan om te temperaturen? Lijkt me zon gedoe om al meteen in bed te doen en later is het onbetrouwbaar las ik al.. Maar als dat ook veel inzicht verschaft, miss ook dat maar doen dan.
Je legt je thermometer op je nachtkastje en met een half oog dicht meet je je temp op, valt best mee hoor qua gedoe..ik moest er altijd voor waken dat ik niet weer in slaap viel