Mag ik jullie mening vragen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ponnetje, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik denk dat ik zwanger ben. Heb een trekkend gevoel in m'n onderbuik en het is abnormaal dik, hoofdpijn, soms steken in m'n borsten en zuuroprispingen. Ben ook een poosje misselijk geweest.

Ik heb m'n foto's in m'n foto-album...wat denken jullie? Het ziet er wel erg naar uit dat ik zwanger ben....

Alvast bedankt!

2. Niet meer actief

Goh Ponnetje...daar vraag je zoiets. Wij weten natuurlijk niet hoe je buik er eerst uitzag. Lastig te bepalen dus aan de hand van hoe je buik er uit ziet. Ik denk dat je beter af kunt gaan op al die andere signalen, waarvan de belangrijkste natuurlijk is: het uitblijven van je menstruatie.

Waarmee ik uiteraard geen hoop wil wegnemen bij je en ik gun het je natuurlijk ook van harte dat je gewoon hartstikke zwanger bent :D

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik ben al een keer zwanger geweest wat eindigde in een miskraam. Nu weer door de pil heen zwanger denk ik...heb een narcose gehad en de werking van de pil is dan verminderd las ik achteraf....

Toen ik de eerste keer zwanger was, heb ik de pil net als nu doorgeslikt omdat ik niet wist dat ik zwanger was. Ben daardoor net als nu gewoon ongesteld gebleven maar verlies minder bloed als normaal en ben later ongesteld en houdt weer eerder op.....

Lastig is dat....

Zwangerschapstesten werkte bij m'n eerste zwangerschap niet omdat het waarschijnlijk fout zat...

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik zou toch eens een zwangerschapstest proberen. Want iedere zwangerschap is anders. En als je echt denkt dat je zwanger bent dan zou ik even naar de dokter gaan. Het is voor ons denk ik vrij lastig om van een afstandje te beoordelen of je zwanger bent..

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    ok thanks meiden, ik zal nog wel een testje doen....eigenlijk durf ik niet zo, m'n vriend wil het niet....liever wetenloos dan dat ik het wel weet...maar goed...ik wil het toch weten. ik bel morgen wel even naar de dokter. ;)

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    waarom wil je vriend het niet?

7. Niet meer actief

Dag Ponnetje was je er weer. Even testen he. Ben benieuwd. Hoe ver ben je al overtijd? groetn jennie72

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tja net als de vorige keer zeg ik testen..

ik dacht dat je vorige keer niet zwanger bleek (met de echo enzo) hmm verkeerd opgeslagen denk ik.

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Heej hallo,

Ja daar was ik inderdaad weer... ik vertrouw die testen gewoon niet omdat vorige keer ook bijna niks te zien was. Nee die echo was inderdaad niks op te zien, maar toen was het vruchtje al weg, vandaar...\

Ben echt niet bezig met zwanger worden en ik ben ook pas ontslagen (omdat ik zwanger was denk ik maar dat kan je nooit bewijzen) en 2 januari kan ik bij een nieuwe werkgever beginnen dus het komt ook niet goed uit.

M'n vriend zegt dat hij het niet wil omdat hij ons leven al helemaal heeft uitgestippeld. Hij wil eerst een tijdje samen met mij alleen zijn en dan pas een kind krijgen. Maar goed, ik kijk het wel even aan...m'n buik is weer net zo dik als vorige keer en dat komt echt niet door de kerstdagen haha want ik heb juist niet zo'n trek in eten.

Ik hou mezelf goed bezig, heb gister een katje van 3 maandjes op straat gevonden en net posters opgehangen of iemand 'm zoekt. Zo nog even vlooiendruppeltjes kopen. Het is echt een scheetje, ik zet haar foto ook in m'n album :D kan haar niet zelf houden helaas, heb al 2 katers en die vinden haar niet zo leuk.

Hoe is het met jou Jennie en met Natasja?

10. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Ha Ponnentje,

Ik zou er maar een testje tegenaan gooien. Zeker als je zegt dat je de pil doorslikt nu. Als je zwanger bent is dat nl niet al te best voor je kindje...

Succes

11. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ja dank je, ga ik maar doen inderdaad. Ik slik de pil voorlopig niet meer nu ik het niet zeker weet. Dit was m'n stopweek en ik kan bij wijze van 1 tampon per dag gebruiken en dan zit ie nog niet eens halfvol. Maar ja, dat doe ik natuurlijk niet want je moet om de zoveel uur een schone. Normaal gebruikte ik er 4 a 5 per dag.

Ik houd jullie op de hoogte!

12. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Ooow je vriend wil niet dat je zwanger bent, ik dacht dat je bedoelde dat hij niet wilde dat je zou testen.
    Maar ja als je zwanger bent dan ben je zwanger. Je kunt het beter maar weten. Dan hoop ik voor deze keer dat iemand niet zwanger is (meestal is het andersom hihi)

Sterkte ermee.

13. Niet meer actief

Hoi Ponnetje ja gaat best hier zijn gangetje, nog even afwachten he.
    Heb je fijne kerst dagen gehad? :rolleyes: veel succes he met testen ik hoor het nog wel he. gro jennie72

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Nee dat wil hij juist wel! ;) Inderdaad...

Kerstdagen waren op zich wel ok, alleen voel me niet zo lekker, dus in de avond op bed gelegen. Werd nu vanmorgen wakker met keelpijn dus griepje denk ik. Zo maar lekker een kiwi eten voor de vitamientjes. M'n kitten is gedruppeld tegen vlooien en m'n katten hebben een vlooienband. :p Heb jij fijne dagen gehad? En wil het een beetje lukken?

Nu lekker thee maken en zo m'n macaroni opwarmen. Huis is een troep! Heb er nog geen tijd voor gehad omdat ik zo druk ben geweest voor Miss Zwerfkitten haha!

Fijne jaarwisseling!

15. Niet meer actief

Hoi Ponnetje, we zijn flink aan de klus geweest ;) jij ook een prettige jaarwisseling he. Laat je het nog even weten ofdat je zwanger bent?
    Doen hoor groeten jennie72

16. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Dank je! Ik hoop dat ik snel mag lezen dat je zwanger bent! ;)

Ja ik zal het uiteraard laten weten. M'n borsten steken sinds gisteren, voel me in de avond echt zo moe. Ik vind het echt spannend! Helemaal omdat ik niet weet wanneer ik dan bevrucht zou zijn.

Ik ben gisterochtend, een dag later dan normaal ongesteld geworden en het is nu al bijna over. Moet haast wel.

De beste wensen alvast voor een vruchtbaar jaar! :D

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Nou ben net wakker en ongesteldheid heeft 2 dagen geduurd, kan niet anders dan....

18. Niet meer actief

kan niet anders dan wat?

Dan dat je gelukkig niet zwanger bent! Is dat een opluchting..

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Normaal gesproken ben ik 7 dagen hevig ongesteld. Ik denk dat ik wel zwanger ben..maar goed, ik ga vandaag naar de huisarts. En die 2 dagen ongesteld was een paar drupjes en ik ben een pilgebruikster...

Ben benieuwd wat m'n huisarts denkt...misschien krijg ik een bloedtest.

20. Niet meer actief

misschien moet je jouw verhaal van een paar maanden geleden vast copy en pasten.. Scheelt een hoop schrijfwerk.

Ik ga weer exit hier.. ! succes

Deel Deze Pagina