Mag ik jullie voorstellen:

Discussie in 'De lounge' gestart door WishfulDreaming, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Wat een lekker ding en leuke naam zeg! :D
     
  2. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    oooh, wat lief! En wat een mooie naam, gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid! :D
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    blijven hopen dat sky nog terug komt meid, wie weet, je hoort soms zulke wonderlijke verhalen! en dan heb je er gewoon twee, lekker toch! maar in de tussentijd ook lekker genieten van dit monstertje hoor, ze zijn nog zo lekker onbehouwen vind ik altijd op deze leeftijd ;)
     
  4. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Je gaat het nooit geloven, maar net vandaag!

    Er hebben vandaag 5 (vijf!) mensen gebeld om te zeggen dat ze Sky gezien hebben in hun tuin, en dat ze het afval van de kippen aan het opeten was!
    Waarschijnlijk heeft ze een schrik gepakt van het onweer verleden week, en weet ze (of durft ze) niet meer naar huis.

    Zie je wel dat mijn flyers nog nut gehad hebben! En mijn papa maar lachen met mij!

    Ik heb iedereen gezegd van haar proberen op te sluiten of te vangen. Haar bench staat nu bij de buren hier enkele huizen verderop. Hopelijk heb ik ze deze week nog terug.

    Dan heeft Pixie een grote zus! =D> :D

    Ik hoop het zo!
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wat goed zeg! Super nieuws!
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik duim met je mee meid! straks is ze misschien wel weer lekker thuis en hebben jullie er twee! oh ik hoop het zo! ken de angsten van een verloren beestje, maar ken ook de wondertjes, dus blijven duimen hoor, ik doe met je mee!
     
  7. Ik duim ook voor je mee dat je straks gewoon twee lieve katjes hebt. Hou ons op de hoogte.
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hebben jullie hem al kunnen vangen?
    Elmo
     
  9. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.946
    6.043
    113
    Happyland
    en heb je je katje weer gevonden?
     
  10. ja ben ook benieuwd.
     

Deel Deze Pagina