Lieve Lieve Hope, wat een heerlijk bericht om te lezen. Onwijs gefeliciteerd en wat een mooie echo!! Geniet ervan meid. Dikke kus Nynke
Hey lieverd, Nogmaals van harte gefeliciteerd. Probeer er maar lekker van te genieten (hoor wie het zegt ) Liefs Franka
Gefeliciteerd!! Groei maar uit tot een mooi en gezond kindje en laat je maar lekker verwennen door papa en mama!
Lieve Hope, Wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje! Geniet er lekker van Jullie hebben het helemaal verdiend
Lieve meiden, Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties en felicitaties. We zijn na 3 miskramen en 4 IVF met PGD behandelingen dan toch spontaan zwanger geraakt. En ik ben verder dan dat ik ooit gekomen ben. =D> Ik heb gister zelfs het hartje gehoord, prachtig. De komende weken zijn voor ons extra spannend. Voor iedereen is die 12 weken grens belangrijk, maar met mijn translokatie is dit een super belangrijk moment. Als we die halen hebben we nog 1 % op een afloop waar ik nu niet aan wil denken. [-X Die ene procent gaan we , hoop ik, uitsluiten met een vrachtwaterpunctie rond de 16e week. We zijn er nog niet, en de angst en onzekerheid, heeft de afgelopen dagen en weken overheerst. Ik ga vanaf nu echt proberen te genieten, al zal het niet iedere dag even makkelijk zijn. Dat de komende 3 weken maar heel snel voorbij vliegen, want dit is echt slopend. Maar meiden.............. WE ZIJN ZWANGER!!!!!!!!!!!!! Liefs Hope
Van harte gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg ! Geniet er lekker van en over 7 maanden komt je droom uit !
Wow, wat fantastisch!!!!!!!!!!! Er vindt het ene wonder na het ander plaats de afgelopen paar maanden. Of ben ik nu helemaal gek? Hoe dan ook, Hope van harte harte harte gefeliciteerd!!! je hebt er lang op moeten wachten en heel veel teleurstellingen moeten verstouwen maar eindelijk het is dan toch echt zover!
Waaaauw Hope! Ik zit hier helemaal in kippenvel!!!! Van harte gefeliciteerd meid!! Probeer, ondanks alles wat je hebt meegemaakt, te genieten van je zwangerschap! Knuffel!
En nu ben ik hier. Op jou ''Ik ben zwanger'' topic. Wat bijzonder dat ik jullie hier mag feliciteren met jullie wondertje. Wat zullen jullie zweven van geluk. Nogmaals en nu hier: VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat een prachtige echo Ik wordt er helemaal blij van Gr Flam