Hope, Wat een geweldig nieuws is dit zeg. Zoang moeten wachten en nu dan echt zwanger. Gefeliciteerd Liefs Kareltje
Hey lieve Hope, Wat een prachtig mooie echofoto staat hier op de 1e pagina....een kleine babyHope....geweldig mooi zeg!!!! Over 7 maanden heb jij jullie wondertje in je armen....je kan vast niet wachten tot het zover is! Maar tot die tijd...geniet ervan want de maanden vliegen voorbij! Liefs en een dikke knuff xxxx
Lieve Hope, Wat een geweldig goed nieuws! Ik ben zo ontzettend blij voor jullie. Wat is het jullie gegund na die lange tijd wachten! Geniet van elkaar en deze mooie tijd! Heel veel liefs, Josien
Hee wat gek, ik wist zeker dat ik je hier gefeliciteerd had - is-ie toch verdwenen? Alsnog gefeliciteerd meid, er zitten weer een aantal dagen op sinds de echo, hoe voel je je? Gaat de "achtbaan" nog erg hard? Veel liefs, Neeke
Hey lieve Hope, na mijn vakantie weekendjes dacht ik ik ga eerst even kijken onder 'ik ben zwanger' of er nog een wondertje op komst is, en ja hoor, ik zie jouw naam staan. Wat een fantastisch nieuws, ik ben erg blij voor je. Van harte gefeliciteerd een prachtige echo en ik hoop dat je lekker mag gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap. Dikke kus, Zora
Blijkbaar is het toch niet zo`n wonder....... Onze allergrootste droom is geëindigd in een enorme nachtmerrie Hier mag een slotje op.................... :thumbdown: