YES eindelijk na anderhalf jaar ben ik zwanger... JOEPIEEEE Ik ben zo blij, hadde moed eigenlijk al opgegeven. Als het goed is ben ik nu 5 weekjes zwanger.. spannend!!! 19 mei heb ik de eerste echo Dit alles wilde ik even kwijt hihi Kus Debbie
deb85 gefeliciteerd meid! wat goed! ik ben nu ook anderhalf jaar bezig... Had jij nog hulp gekregen??
dankjewel allemaal @ melek: Ik had geen hulp gekregen. Ik was er altijd heel erg mee bezig. Vorige maand begon ik het een beetje op te geven. In augustus ga ik trouwen dus was erg met de voorbereidingen daarvan bezig en was begonnen met een dieet om mooi in mn trouwjurk te passen Dat heeft nu ook geen zin meer. Als ik ga trouwen ben ik 4 en een halve maand zwanger hahaha.. Mijn tip is, hoe moeilijk t ook klinkt. Zet het van je af en begin ook aan andere dingen te denken. Geloof me ik weet hoe moeilijk t is, op een gegeven moment dacht ik ook aan niks anders meer dan zwanger raken... Maar het van me af zetten heeft mij in ieder geval geholpen Succes