Ik zal niet mailen maar bellen.. Over jou mail kunnen ze nadenken en antwoorden. Als je belt krijgen ze het rauw op hun dak en reageren ze veel eerlijker. Het zit je dwars dus je kunt gewoon zeggen dat je het erg vervelend vind hoe ze met je moeder omgaan. Dat is toch helemaal niet aanvallend bedoeld, dit is jou mening. Heel goed meid, kom lekker voor je gezin op!
Ik zou het sowieso eerst met je moeder overleggen en net zoals al veel dames het aangeven mondeling doen ipv een e-mail.
dit dus zou ook niet mailen vind dat zoo onpersoonlijk, zou de volgende keer mocht het gebeuren wel iets zeggen, en vond juist de manier hoe je het had opgeschreven heel netjes dus zou het precies zo verwoorden
Ik vind dat je je er helemaal niet mee moet bemoeien. Je moeder is een volwassen vrouw en als zij een probleem heeft met haar broers of zussen, dan is dat iets tussen hun en moet je moeder dat zelf bespreken. Vindhetniet de rol van een nicht om haar tantes tot de orde te roepen, lijkt me ook nogal beschamend voor je moeder.
Ik denk dat je er vaak genoeg met je moeder over hebt gehad ? (of daar ging ik vanuit). En dat je haar pijn en verdriet ziet en daarom met rest wil praten ?
Ik zou dit zeker niet achter de rug van je moeder doen. Ik begrijp je heel goed maar het beste wat je kunt doen is hierover praten met je moeder.