Hormonen, mannen, huishouden...wahhhh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanro, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Even gal spugen hoor...manlief vanmorgen..zullen we de logeerkamer verder opruimen, zodat we de babykamer op orde kunnen maken...nou dat is even een goed plan van manlief...samen lijkt me erg handig..gezien mijn buik al best wel groot is...en niet alles even makelijk is...manlief ruimt wat dingen op wat van hem is..en vogel is gevlogen, staat buiten een oude pallet op te branden :( ...ehhh ik dacht dat we dit samen gingen doen :(: ..ik sta dus nu al een paar uur alleen alles op te ruimen en meteen mijn zoonskast, want dan kan ik straks beter de babyspullen kwijt..maar er gaat meer door, want mijn wasmachine was ook klaar...dus dacht eerst even de was, want dan kan dat drogen drogen..komt manlief naast me staan en vraagt wat ik aan het doen ben :evil: oehhh nu wordt ik boos...wat ben ik aan het doen?! wat ben jij aan het doen ik ben...scheld*** scheld alles alleen aan het doen! Wat niet was afgesproken! :evil: grrrr...ohhh..en nog niet snappen he...mannen...grrrrr....zo he he dat lucht op...hij is hartstikke lief hoor...maar soms..... ;) ....

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hihi, bij ons thuis gaat het op dit moment precies andersom. Ik zeg 1 keer 'Oef!' en ik mag de hele dag op de bank. Hij stofzuigt, maakt eten en is nu aan de afwas...

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    De combinatie: hormonen, mannen en huishouden gaan ook nooit samen ;)

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Kijk jij heb het goed voor elkaar ;)

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hihi waar kan je die kopen.... En dan wil ik er één die eten maakt.

Ik heb gelukkig ook niks te klagen hoor. Als ik te veel heb gedaan dan is hij bereid om verder te gaan. Behalve dan als ik aan het koken of strijken ben :p

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hier ook andersom,...hij doet echt ALLES voor me...dat ik net even een instorting heb gehad...ik voel me schuldig...ik probeer moet elke keer opgeven.....stomme hormonen is ook nooit goed he?

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Vertel ff in welke winkel je die hebt gehaald :) :) :)

8. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Ja, zo een wil ik ook!

9. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    hier nog zo'n schandalige vent :)
    vraagt zich af waar ik moe van ben. ja hallo, ook al zie je het niet, ik ben toch echt hard aan het werk om een beeb te maken :(

hij heeft ook wel z'n lieve momenten hoor (gelukkig), maar soms vergeet hij gewoon echt dat ik zwanger ben

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn vriend is ook erg lief gelukkig! En houd echt rekening met me gelukkig!

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Geen idee! Zijn moeder was altijd erg zorgzaam en eenmaal op zichzelf wil hij alles graag netjes en schoon houden. Ik ben echt de rommelkont thuis ;)

12. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Nou dat klinkt net als die van mij :) volgens mij denkt hij dat het net zo makkelijk gaat als dat je niet zwanger bent...nou ik vind het toch wel een groot verschil hoor...dingen zijn veel meer inspannend en sneller kortademig etc. etc....Maar idd hij is gerust harstikke lief...maar iets meer begrip en hulp... ;)
    Of zoals bij andere meiden een keertje zelf aanbieden schat zal ik even stofzuigen zou ik toch ook wel erg fijn vinden zo nu en dan :)

13. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik heb er precies zo een! :D

maar voel me vaak wel schuldig hoor.... dan spelen die K# % hormonen op en ga ik zitten huilen omdat ie alles doet :)

maar als ik dan opsta om te helpen dan word ik net zo hard weer terug geduwed naar de bank :(

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik doe alles in het huishouden, altijd gedaan en nu nog steeds, en dat ligt helemaal aan mezelf :oops: ik kan niks uit handen geven *control freak* mijn man zegt regelmatig dat ik het moet zeggen als hij wat moet doen maar neuh....dit control freakje heeft alles nog wel onder controle, hihi....

15. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    het gekke was dat had ik dus ook, en het is een stuk minder geworden door het gepush van mijn vriend om alles beetje samen te doen en automatisch heeft ie alles over genomen, mag gewoon niet helpen :D

maar heeft ook wel beetje te maken met me eigen gezondheid die niet goed is en extra zwaar maakt de zwangerschap.... snap hem wel maar ik wil graag weer me eigen huis doen :D

kennen we onze mannen niet beetje mengen? :)

16. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja! hahaha, mengen is een goed idee :)

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik sluit me aan bij de club... Mijn man is zó lief en bezorgd!
    Ik ben echt onwijs moe steeds, dus gisteren (huishoud-dag) wilde ik vanalles doen, maar het lukte niet, dus werd ik met een dekentje op de bank geparkeerd om een dutje te doen... :D De schat!

18. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Hier ook een schatje! Ik mag werkelijk geen vinger uitsteken van hem. Hij zou me het liefst de hele dag op bed of op de bank zien liggen... :( .

Maar zijn manier van opruimen en schoonmaken strookt niet helemaal met mijn ideeën daarover. En ik heb echt geen zin constant in de 'troep' te moeten liggen. Dus als mannetje is werken doe ik stiekum toch zo mijn dingetjes ;) .

19. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    bestond er maar een apparaat die het mogelijk maakte :D

Ja ik snap precies wat je bedoeld
    helaas werk ik zelf 40 uur en zijn we rond de zelfde tijden altijd thuis
    dus ken ik ook niets over doen.
    maar geniet van de periode's dat ie bij vrienden is :D dan doe ik het dus wel :D Zwijgent komt ie dan binnen en zegt ie echt 5 min niets zo van je snapt best waarom :) .. mannen... weten wij zeker dat het onze hormonen zijn? volgensmij hebben mannen er nog veel meer last van :D

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn dochter heeft hij echt geen reet voor me gedaan. Hij dacht als ik moe was of last van mijn rug had dat het wel overging. En als ik hem iets vroeg zei hij: Jaaaaa ik doe het zooooo. 3 dagen later nog niet gebeurt. Ik heb rond week 26 bekken problemen en rugklachten gekregen en toen ging er een lichtje bij hem branden.

Ik ben nu opnieuw pril zwanger en heb nog een dochter van 1 jaar. Nu helpt hij me van alle kanten al kan hij soms ook behoorlijk irritant zijn in mijn ogen. Als ik zwanger ben erger ik me gewoon aan hem heel zielig voor hem maar hij is het inmiddels wel gewend. Hij roept dan altijd oh jee aanval van de hormonen...hahahaha. Verder is het een schat hoor!

Deel Deze Pagina