Vraagjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dubbelgeluk, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.147
    12.147
    113
    Ik fietste vanmiddag langs een stilstaande auto en de bestuurder sproeide net zijn ruiten met ruitenwisservloeistof. Ik heb nu in mijn hoofd gehaald dat er misschien iets in mijn mond terecht is gekomen. De geur was in ieder geval overduidelijk... En dat terwijl ik zo voorzichtig ben met alles.

Als er iets in mijn mond terecht is gekomen, ook al is de kans minimaal, moet ik mij hier dan zorgen over maken? Het zal in dat geval echt om een heel klein beetje gaan. Het is vergezocht, maar deze zwangerschap is na mijn vorige alles behalve zorgeloos en ik zoek overal wat achter. Ik zou heel graag willen dat het anders is, maar zie die knop maar eens om te zetten... Ik hoop dat ik gerustgesteld kan worden.

Verder vraag ik mij af hoe om te gaan met schoonmaakmiddelen. Moet je met handschoenen schoonmaken? En adviseren jullie uitsluitend bijv. Groene zeep als schoonmaakmiddel, of mogen de meer agressieve middelen ook? Ik weet het, ik ben eerder zwanger geweest dus zou het moeten weten, maar ik ben zo onzeker...

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Maak je absoluut geen zorgen om de ruitenwisser spray. Kan geen kwaad. Verder qua schoonmaakmiddelen. Als het agressief is: handschoenen aan en kamer luchten. Dan moet het geen probleem zijn!

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina