meerdere dagen positief getest... help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vrouwke87, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo allemaal.

Hopelijk kan 1 van jullie antwoord geven op mijn vraag. Afgelopen zondag heb ik om 10.00 uur in de ochtend een ovulatietest gedaan. Deze was wel al iets donkerder maar nog niet hetzelfde als de controle streep. Gister om 15.00 uur een knal positieve test. Streepje was een stuk donkerder dan controle streep. Vandaag om 19.00 uur opnieuw een positieve ovulatietest. Wel iets minder donker dan gister maar nog donkerder dan de controle streep. Mijn temp lijkt wel al op te lopen zie kaartje in handtekening

Wanneer heb ik nou mijn ei gehad denken jullie? Of moet ie nog komen?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik had bij R ook meerdere dagen een positieve test. Die maand ook raak :)

Geen ervaring met tempen... maar ik zou zeggen dat je ei misschien nog net niet gesprongen is? Aan je kaartje zie je het later dan aan je test.

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Volgens mij heb je binnen 24 tot 48 uur na het begin van je lh piek je eisprong. Dus ik denk vandaag of morgen..

Geen ervaring met tempen trouwens

4. Jlien

Jlien Lid

13 apr 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    normaal met tempen is je eisprong op de dag voordat je temp stijgt. meestal is er ook een tempdipje op die dag. als je temp 3 dagen hoger blijft zou ik durven zeggen dat je nu je eisprong hebt gehad, maar idd springt je ei volgens de ovulatietest, 24 tot 48uur na je eerste positieve test..

5. anjak

anjak Actief lid

13 mrt 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    hmmm.. was opzoek naar een soort gelijke vraag.. alleen heb ik zondag en gisteren beide lichte streep en vandaag weer getest en geen streep (behalve op t controle venster) in de bijsluiter staat dat een vage streep geen positieve test is, maar aangezien het 2x vaag en nu weer niks is was ik wel nieuwsgierig of dat t nu wel of niet kon zijn.. was wel op t juiste moment op basis van mijn cyclus van 30-32 dagen.. uiteraard wel ff gebruik gemaakt van het eventuele moment ^^

6. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ja dat van die lh piek klopt maar wanneer heb ik die gehad? Zondag bijna positief. Maandag flinke knaller maar wel later op de dag en vandaag opnieuw positief...
    Als ik puur naar mijn temp kijk zou ik zeggen dat zondag mijn ei is geweest. De dag voordat je temp stijgt heb je een eisprong. Bij mij is hij al aan het stijgen. Twee tegenstrijdige dingen dus. ....

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Nee klopt, die zijn niet positief.. Alleen als beide streepjes even donker zijn.. Ik heb altijd vage streepjes op de ovu testen, tenzij m'n ovulatie eraan komt, dan is die donkerder. Je hebt namelijk gewoon lh in je lichaam.

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik zou zeggen dat maandag het begin van je piek was Vrouwke87

9. Indy1987

Indy1987 Lid

2 mrt 2014
    77
    0
    0
    Ik weet niet of het zo is, maar mocht je de test van zondag met ochtendurine hebben gedaan zou ik deze negeren. Je LH is dan geconcentreerd en kan dus vals positief (of iets donkerder lijntje dan anders) geven.
    Je ei is dan of vandaag gesprongen of dat zal morgen gebeuren

10. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Dankje! Nee was zondag geen ochtend urine.....

Deel Deze Pagina