Hey! Ook ik heb na wat rondsnuffelen een account aangemaakt, en ik zal mezelf bij deze even voorstellen, Ik ben dus Soesy, 26 jaar, en bijna 3 jaar samen met mijn vriend. Afgelopen december bleef mijn menstruatie uit, maar na 4 testen bleef hij negatief, we zouden het even laten rusten en evt na de wintersport nog maar eens met de dokter overleggen als de test nog negatief was en ik nog steeds niet ongesteld zou worden. Maarrr...de test was positief Ik ben op een prachtige datum uitgerekend, ben benieuwd of dat gaat lukken: 09-09-09 Tot op het forum! Soesy
Hey... Wow...een dikke proficiat, en succes de komende maanden... Idd een prachtige datum als het zou lukken...
Hey! Welkom Soesy! PRoficiat en inderdaad een pracht datum! Hoe lang duurde het voordat je positief testte? Groetjes
Hoi Misty, Uiteindelijk blijk ik een cyclus te hebben overgeslagen Terwijl ik normaal echt een regelmatige cyclus heb. 11 november was mijn laatste menstruatie en 14 dec heb ik voor het eerst getest, 4 dagen later nog eens, weer 4 dagen later nog eens. Toen de dokter maar eens gebeld met de vraag of dit kon omdat ik nog steeds niet ongesteld was: Ja dat kon, volgens hem kon je een maand overslaan. Dus wij wachten en 14 januari weer thuis van de wintersport en nog maar eens testen, deze was positief. Ook de verloskundige ging uit van 11 november maar bij de echo bleek ik 4 weken minder ver te zijn, dat was wel een rare gewaarwording en even wennen...maar het was gelukkig wel echt positief! Zo even een heel verhaal (wel wat typisch volgens mij...) Groetjes Soesy
Okey, dan was je al een hele tijd overtijd inderdaad. Maar fijn dat het positief was Geniet van de zwangerschap! groetjes
welkom soesy gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet maar lekker de komende maanden! afwachten of je op de magische datum ook daadwerkelijk gaat bevallen