Hallo meiden, Ik had een vraagje: Ik kan binnenkort gebeld worden voor een afspraak bij de gynaecoloog, maar heb ik daar zelf ook nog wat over te zeggen of ben je verplicht om onder behandeling te gaan bij diegene die je toegewezen wordt? Ik woon in Arnhem en ik hoor namelijk betere verhalen over het Radboud in Nijmegen dan Rijnstate in Arnhem en misschien vind ik ook een vrouwelijke gynaecoloog wel zo fijn, is dat raar? Heeft één van jullie dit ook meegemaakt of ben je er ook nieuwschierig naar? Ik lees jullie reacties graag.. Kus v Bibi *Edit moderator: topic verplaatst*
Nee hoor je kan gewoon zelf het ziekenhuis naar keuze bellen en een afspraak maken, maareh mannelijke gyn's zijn ook aardig hoor (ik vind mannen zelfs vaak wat tactvoller als vrouwen maar dat moet je natuurlijk treffen, de een is de ander niet zeg maar)
Wij zitten in het radboud. Maar ze werken daar met een aantal gyneacologen en daar krijg je telkens een andere zowel mannen als vrouwen maar allemaal heel aardig, kundig en meelevend. Ik ben zeer tevreden over het radboud.
sorry maar mijn ervaring is dat je in dikrsland niet moet wezen, maar mochten wij zwanger worden van nr 3 dan gaan we wel voor dirkslan is het dichtse bij
je mag het ziekehuis zelf uit kiezen en soms in het ziekenhuis ook nog wisselen ik heb namelijk een vrouwelijke gyneceloog en mag haar totaal niet en ben dus over gestapt naar een man heb hem zelf uitgezocht klinkt raar maar hij is vaak ingevallen voor mijn gyneceloog en vond hem beter en gaat beter met zijn pasienten om groetjes syboena
hoi bibi80, ik heb je topic even verplaatst naar een ander forum onderdeel omdat ik denk dat je topic hier beter thuispast. Wat betreft je vraag, ik mocht mijn eigen gynaecoloog niet uitkiezen, maar ik mocht wel kiezen tussen een mannelijke of een vrouwelijke gyn. Ik denk als je een bepaalde voorkeur hebt je dit gewoon kan aangeven. Zo ook je angsten en/of vragen, ze zijn wel wat gewend hoor Ik weet wel dat het na een tijdje niet zo veel meer uitmaakt. Ik weet niet waarom je precies naar de gynaecoloog moet, maar ik was er voor een vruchtbaarheidsbehandeling, en ben uiteindelijk door zowel mannen als vrouwen behandeld.