Hoi Meiden, Allereerst de beste wensen voor iedereen, dat iedereen maar verblijd mag worden met ukkies ! Wij hebben besloten om vanaf 1 januari te gaan proberen om een tweede kindje te krijgen ... Nu is mijn vraag: Wanneer ben je nou het meest vruchtbaarst, en hoe kan je dat meten ofzoiets Ik ben net ongesteld geweest mijn laatste dag was eergisteren.... Alvast bedankt ! Liefs Chantal
ligt eraan wat je cyclus is. doorsnee genomen heb je 14 dagen ongeveer voor je volgende menstruatie je eisprong. Als je een cyclus van 28 dagen hebt betekent dat dus dag 14 je ei is en dat je al kan beginnen met klussen op de dag na je menstruatie, om de dag is het beste, en in ieder geval dag voor je eispron en dag vd eisprong. Je kan je ei vinden dmv ovulatie testen, te bestellen via internet, matcare en sensitest hebben goede ovu testen. handleiding zit erbij. als de ovu test posi is, weet je dat na 24 tot 48 uur je ei springt en je in die tussentijd het meest vruchtbaar bent. Ook kan je varierend van paar dagen voor je ei tot op dag van je ei vruchtbaar slijm hebben, dit is rekbaar slijm (afscheiding). Ook kun je temperaturen, je temp is voor je ei lager dan naj je ei, maar als je temp omhoog is, is je ei al geweest. het is puur een middel om te berekenen op welke dag je eisprong is geweest. nou succes meid, hopelijk een vruchtbaar zwanger jaar voor je, en voor mij hihi! liefs
Bedankt voor de info En idd ook een vruchtbaar jaar voor jou toegewenst ( en uiteraard alle andere meiden )