Hey meiden, Op het moment dat je vruchtbaarslijm constateert is je eisprong dan al geweest? in werking? of moet ie nog komen? Weet iemand dit?? liefs lin
zo ver ik weet ben je dan vruchtbaar..en komt je ei eraan...klussen dus!! ( ik heb bv na mijn eisprong geen slijm voor een paar dagen....en voor mij ei juist veel)
Ok dus dan moet ie er nog aankomen? Of zou het bij iedereen verschillend zijn? Nou ik begrijp nu wel waarom ik niet zwanger word mijn eisprong is gewoon 5 dagen eerder als dat ik dacht, en normaal heb ik geen slijm. Dus nou idd we gaan dalijk maar gelijk aan de slag. liefs lin
meestal is vruchtbaar slijm van tevoren (als je het überhaubt al hebt..) Je eisprong kan nog best een aantal dagen op zich laten wachten..maar ik zou zeggen: lekker aan de klus meid.. Succes!!
Hi tinkerbelletje, Ik heb het idee dat ik hetzelfde probleem heb. Ik heb al de hele middag een stekende pijn aan mijn linker kant, dit duidt bij mij meestal een ovulatie aan, maar eigenlijk verwacht ik mijn ovulatie pas volgende week. Dus heb nu besloten dat ik na mijn volgende ongi, gewoon vanaf dag 5 ovulatietesten ga gebruiken. Het gaat me een maandje geld kosten, maar hopelijk gaat het helpen.
Hi tinkerbelletje, Ook hier is de eisprong eerder dan gedacht. Ik had gister een positieve ovulatie test in handen (dus binnen 48 uur een ei) terwijl ik dacht dat het pas over een dag of 4-5 zou zijn. Ik merk meestal 2-3 dagen voor de eisprong dat ik vruchtbaar slijm verlies, maar niet elke maand hoor!! Sommige meiden hebben dit slijm nooit. Succes met zwanger worden.
volgens mij is dat slijm ook altijd voor je ovulatie en niet daarna, daarna wordt het meteen vijandig weer. Ik had ook de ene keerwel dat slijm en de andere keer niet. heel raar. Succes!
Hoi, Ik had mijn cyclus dus ook helemaal verkeerd. Dacht dat die 28 dagen was maar het bleek 25 of 26 dagen. Dan ovuleer je dus all op dag 11 of 12, vrij snel na je ongesteldheid. Ik temp momenteel en kan dan een goed inzicht krijgen in hoe het zit. Succes, C
vruchtbaar slijm is altijd voor je ovulatie niet erna. je verliest een slijmprop of wat slijm en door dat slijm kunnen zaadjes beter naar hun bestemming. het millieu in je baarmoeder enz wordt dus zaadvriendelijker. ik heb aktijd vruchtbaar slijm en klus me een ongeluk haha maar helaas nog niks in ronde 8.misschien deze maand. ik heb een cyclus van 33. is toch iedere maand 5 dagen langer wachten dan de gemiddelde mens en op jaarbasis best lang wacten haha maarja ik word het gelukkig regelmatig. ik tel altijd vanaf de 1e menstr. dag 33 dagen vooruit. dat is dan mijn vermoedelijke nod dag. dan 14 dagen terug dat is dan mijn vermoedelijke ovulatiedag en als ik dan ong mijn slijm heb ( of een ovulatietest deed) dan was het idd mijn ei dag. hebben jullie dat niet dat je het zo uitrekent?