hallo, 22 mei kwam ik er achter dat hartje niet meer klopte. Gestopt bij 8 wk en 5 dgn. 29 mei gecurreteerd. Daarna eerst een paar dagen zo goed als niks gevloeid, toen 2 weken bruinig. Daarna weer wat meer gaan vloeien, helderder rood met af en toe een heel donkerbruine ´kledder´. Dan weer een dag niets en dan weer etc etc. Aleen telefonische nacontrole gehad waarin gezegd werd mijn menstruatie maar eens af te wachten. Dacht vorige week dat het wat meer constant vloeide, dat dat mijn menstruatie wel eens zou kunnen wezen..... Had voorheen een cyclus van 24 dgn. Nu nog steeds af en toe even flinke ´bloeb´bloedverlies en dan weer een poos niks....... Ik heb geen koorts, ben nog wel erg moe en heb af en toe onderrugs/pijn. Is dit allemaal normaal zo of........... Ben wel wat ongerust want wil wel zuinig zijn op mezelf. Ik ben al 38 en we hopen op een 2e kindje......
HOihoi, Na een miskraam en curettage kan je lichaam echt even een tijdje van slag zijn en daardoor dit voor jou vreemde bloedverlies hebben. Wat je zou kunnen doen is even met de huisarts overleggen hij/zij kan jou iets geven waardoor je een ontrekkingsbloeding krijgt waarna het hopelijk is opgeruimd en je eigen cycles weer om gang kan komen maar het kan even duren.... \sterkte! Imke