Hallo dames, Omdat ik erg tevreden was over de normale clearblue digitale ovulatietest waar je je 2 vruchtbare dagen kunt meten heb ik ook die nieuwe clearblue digital advanced aangeschaft. Deze zou 4 vruchtbare dagen aangeven. Dit blijkt absoluut niet correct te zijn. De eerste dag gaf die bij mij een leeg rondje aan en de dag erna kwam er een smiley die knipperde. Nou, ik gelijk mn man het bed in getrokken...want die knipperende smiley zou dus, de eerste dag van mijn vruchtbare dagen zijn, toch? Op de gebruiksaanwijzing staat dat ook en hun advies is om bij de eerste knipperende smiley gemeenschap te hebben...Nou...FOUT! Ik zit namelijk nu al bij mijn 5e dag knipperende smiley. En DAT hebben ze er niet bij verteld.. Dit is wat er gebeurd; De eerste keer dat je test krijg je een leeg rondje in principe. Hij meet namelijk vanaf de eerste keer gebruik je oestrogeengehalte. Dag later test je weer en dan meet ie weer je oestrogeengehalte. Maar als het goed is gaat de oestrogeen sowieso omhoog want je gaat richting je eisprong. Als er een stijging in het oestrogeen gemeten word gaat ie dus knipperen. Maar het knipperen zegt dus niet dat drie dagen later je ovulatie plaatsvindt zoals Clearblue aangeeft. (Is het nog te begrijpen?) Ik weet mijn cyclus niet zo goed ivm een miskraam en curretage dus is dit product echt niet handig en harstikke misleidend. Als je je cyclus wel weet dan is dit product ook onzin want dan kun je gewoon die normale CB digital gebruiken. Conclusie: Zij vermelden niet op de doos of op de gebruiksaanwijzing dat de knipperende smileys dagen achtereen kunnen duren. Dat betekent dat het product niet alleen geen meerwaarde heeft, maar ook gewoon dat het hartstikke misleidend is. De vrouwen die hier wel baat bij hebben gehad, hebben ws net toevallig de goede dagen vantevoren getest maar als je eerder in je cyclus begint slaat het dus helemaal nergens op.. Zonde van mn geld.
Zonde v t geld. Ik koop ze nu altijd van de action of kruidvat. Zwangerworden is me een duurhobby aan te worden.
Ik ben ook niet tevreden over deze veel te dure testen. Vorige maand had ik op dag 14 een leeg rondje en op dag 15 een smiley. Niks geen knipperende smiley gehad. Erg onduidelijk. De normale digitale cb ovutesten ben ik wel over te spreken.
Ik had één dag leeg rondje, één dag knipper smiley, één dag smiley. Niks vier dagen dus.....das de andere kant. Rare testen dus?!
Nou vandaag een knipperende smiley en mn dipstick was bijna positief. Ik verwacht dat die morgen knalt. Die knipperende smiley maakt me ook weer onzeker als ik bovenstaande lees. Gisteren gezellig gemaakt met ml dus denk toch dat ik vanavond even oversla en morgenavond weer ff klus . Dan dinsdagavond ook nog een keer en dan neerploffen op de wachtbank.
Stess, wanneer had jij uiteindelijk je LH piek? Ik zit nu ook op dag 5 knipper smiley. Erg onhandig dat ik de donor zo vaak moet laten komen...
Hoi! Ik heb geloof ik 5 dagen een knipperende smiley gehad en de zesde dag kreeg ik een smiley...werd er gewoon onzeker van. Ik heb voor d zekerheid wel die normale digital ook gebruikt en daar kwam toen ook een smiley op. EN ik had van sensitest die uiterst gevoelige dipsticks er ook maar bijgehaald zodat ik een beetje de streepjes kon zien oplopen. Ik vond het al vervelend maar met een donor is dit natuurlijk helemaal ergerlijk. Deze testen zijn echt een grapje. Als het knipperen eigenlijk dus niets zegt wat voor meerwaarde heeft het dan? Heel veel succes en hopelijk een mooi babietje dit jaar!
Hier ZES! dagen een knipperende smiley en toen pas een positieve lh test van sensistest (toen waren de cb op). Ik ga een klachtenbrief schrijven, ik vind dit echt niet goed!