Zoals de titel al zegt, wat vinden jullie van de meisjes naam Rhodé (rodee). Haar grote broer heet Sem, zou dan Sem en Rhodé worden dus.
Ik heb 'm altijd wat gek gevonden, doet me denken aan Rodeo, of zo? Rododendron? Rood? Iets houdt me in elk geval tegen het mooi te vinden.. Maar op zich zeker niets mis mee, hoor Mooier dan Romée waar ik me stoor aan de 'room'-klank, gek genoeg.
Nooit eerder gehoord, maar hij klinkt mooi! Wel vind ik de schrijfwijze eruit zien als iets tussen Rhodos en rosé ( kan heel leuk zijn ) dus misschien schrijven als Rodée? Net als Romée eigenlijk. Ik ken de naam niet dus misschien is mijn idee wel heel stom haha.
Ik vind t niet mooi, net als Madee, Romee, Danee. Verschrikkelijk Ook is ie wat te bijzonder naast Sem, wat kort en vlot is.
Mooie naam en origineel ! Ik vind het alleen niet zo mooi bij Sem passen.. Te apart, Sem is simpeler.
Prachtige naam!!!!! Staat hier ook op het lijstje. Moet wel zeggen dat ik het contrast met Sem erg groot vind, aangezien dat een zeer veel voorkomende en wat simpelere naam is.