Hoi hoi, Tot nu toe heb ik 2 namen waar ik niet uit kan kiezen. Ik heb nu staan: Benthe of Megan. Hebben jullie nog een leuke optie?
Allebei niet mijn smaak maar als ik moet kiezen Benthe. Omdat de twee namen in mijn ogen zo ontzettend ver uit elkaar liggen vind ik het lastig om andere opties te geven.
Heb op Megan gestemd. Wat is je smaak in namen? Kan deze twee namen niet echt in een categorie bij elkaar plaatsen...
Ik vind Megan wel leuk, maar probleem met de uitspraak in Nederland en hier zou iedereen denken aan Meghan Markle. Benthe klinkt voor mij altijd als Ben The.... Dik/klein/groot etc
Hoe wil je Megan uitspreken? Als Mee-gun (met de Engelse g-klank) of als Meggun (weer met de Engelse g-klank)? Ik heb overigens nooit geweten hoe je die naam uitspreekt dus ik heb voor Benthe gestemd. Ook omdat ik die naam gewoon leuker vind. Behalve als je Groot/Wit/Dom of iets dergelijks met je achternaam heet. Met een ander soort achternaam zou ik van dat “ben te” geen probleem maken.
Twee hele verschillende namen vind ik. En beiden eigenlijk niet zo mijn smaak. Van deze 2 namen zou ik kiezen voor Benthe. Lastig om nog ander suggesties te geven bij namen die zo van elkaar verschillen. In plaats van Benthe misschien Jent(h)e of Jint(h)e. Ninthe vind ik zelf ook erg leuk.
Beide namen zijn niet mijn smaak. Benthe is voor mij een beetje een mode-naam. En persoonlijk houd ik niet zo van Engelse/Amerikaans (klinkende) namen. Maar uiteindelijk is het natuurlijk jullie keuze. Aangezien de namen zo ver uit elkaar liggen, weet ik ook niet zo goed ik welke hoek ik suggesties moet zoeken. Jullie hebben wel 2 namen met 2 lettergrepen en beginnend met een medeklinker, misschien dat daar de overeenkomst ligt? dan wat suggesties; Thirza Laura Pippa Reeva Lina Lara Flora Donna Sanne Sarah Vesper Billie Nikki Mila Micki Yarah Juna
Bedankt voor jullie reacties.. Ben the (dik, groot) vind ik wel meevallen. Dat zou ik zelf eerder zo zien bij Bente zonder H . Megan vind ik een stoere naam.. Benthe vind ik ook gewoon leuk. 2 totaal verschillende namen, maar dat maakt niet zo veel uit toch? Uitspraak is engels, Meegen (geen harde G haha).. Andere opties: Rosalie (maar nichtje heet rosemarie, afgekort Roos), Lotte, Emily (ook totaal anders).