Dubbele eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Meiske2015, May 31, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ben even benieuwd hoe het zit.
    Sinds een maand of 2-3 voel ik weer groeipijn van een eitje. Dit is altijd aan 1 zijde.
    Nu sinds gisteren zeurde het rechtsonderin en vandaag aan allebei de kanten.
    Komt er nou een dubbele eisprong of zegt dit niks?

2. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben ervan overtuigd een aantal maanden terug een dubbele eisprong te hebben gehad. Die specifieke pijn heb ik namelijk ook elke maand en sinds twee maanden gebruik ik ovulatietesten en deze is altijd positief vlak voor die pijn.

Bij mij was het in de avond links en in de ochtend rechts. Heel kort daarna gingen mijn borsten groeien zoals ze nog nooit hebben gedaan. Normaal worden ze wat voller of niet veel verschil, maar deze keer was het echt niet normaal. Niet dat dat bij jou ook zo zal zijn, want borsten zijn heel persoonlijk. In ieder geval om aan te geven hoe mijn ervaring is met een spontane dubbele eisprong.

Het is alleen weer niet zo dat je dan ook twee keer zoveel kans maakt op een zwangerschap. Er zijn nog veel andere factoren.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De pijn van een dubbele eisprong hoeft niet anders of meer te zijn. Ik voelde een enkele eisprong de ene keer aan één kant van mijn buik en de andere keer had ik overal buikpijn en een drukkend gevoel. Ik kon dus niet aan de pijn afleiden of het een enkele of een dubbele eisprong was en waar de follikel op springen stond. Bij een dubbele eisprong had ik niet meer pijn of klachten/symptomen nadien. Het zegt dus helemaal niets.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Bedankt voor de reacties beide!

Jazz likes this.

Share This Page