Even me hart luchten, Zaterdag 21 oktober heb ik me 2 e iui gehad. 2 nov deed ik een test die was licht positief, 4 nov deed ik weer een test die was zo licht dat je echt moest turen dus helaas. 5 nov. Kwam me menstruatie net als anders alleen had ik 1 x een hele grote stolsel. Nu was het sinds donderdag weer bloed vrij. Is normaal ongeveer 5 dagen menstruatie. Maar nu had ik zaterdag, zondag en vanmorgen oud bloed bij afvegen. En vanmiddag licht rose. Ik kliniek gebeld en nou moet ik morgenvroeg een zwangerschapstest doen en dan weer bellen, Ik snap er helemaal niks meer van, maar kan toch nooit zwanger zijn. Ben de hele week al niet echt vrolijk me eigen op te peppen voor komend weekend iui 3, en nu dit. Ben helemaal van slag
Ik denk dat er sprake is geweest van een biochemische zwangerschap. Dit betekent eigenlijk dat er bij het innestelen al wat verkeerd is gegaan en het vruchtje afgestoten wordt. Ik heb dit zelf ook een keer gehad, en werd twee dagen te laat ongesteld. Bruine afscheiding is oud bloed, en dit kan nog eens gevolgd worden met roze afscheiding. Ik denk dat je je menstruatie hebt gehad. Wel zou ik het advies van de kliniek opvolgen. Heel veel sterkte en succes in de komende ronde.
Mocht je pregnyl of ovitrelle hebben gespoten (voor de iui of erna), dan kan het streepje ook nog daarvan geweest zijn en was er dus geen sprake van een zwangerschap (ook niet biochemisch).
Klopt maar ik krijg geen spuiten, is allemaal in natuurlijke cyclus. Test is nu echt wit, dus krijg morgen een echo om te kijken hoe het er voor staar voor iui 3, normaal doen we geen echo alleen bellen bij positieve ovulatietest, maar omdat ik steeds buikpijn heb bruin/rose verlies even een check hoe het gaat daarbinnen.
Hoi, Bij de echo zagen ze dat er niks meer in zit. De follikels waren allemaal nog heel klein en baarmoederslijmvlies nog dun. Mag volgende week dinsdag weer, ze gaan deze ronde me even in de gaten houden met echo s. Zit al op dag 11 van de cyclus normaal dag 15 eisprong maar deze maand duurd het allemaal wat langer. Maar mag deze maand iui 3. Bedankt voor het medeleven allemaal