Wat is dit ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wendyhuitink, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Hoi dames ik heb sinds 2,5 uur een druk tussen mijn benen zeg maar mijn vagina en het gedeelte daar achter ?? Om het een beetje te omschrijven ....
    Het voelt als een enorme druk vanuit binnen .. En een beetje alsof je 3 dagen hebt gefietst na 2 jaar ..

Wat is dit toch ???
    Heb ook pijn aan me ribben die zijn gekneusd maar nu doet de achterkant van mijn rug en ribben ook zeer en daar staat ook een enorme druk op ... Iemand ervaring met deze klachten ???

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dat is je kindje die op een naar plekje heerlijk ligt. Ik heb dat ook gehad in de laatste maand van de zwangerschap en dacht dat mijn zoon er uit zou vallen. Maar hij bleef keurig zitten hoor haha.

3. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Oohhh hahaha oké naja is niet fijn. ;)

4. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Hij drukt ook zo lekker met zijn billen of rug in het midden van mijn buik grote kei harde bult en dan die druk van onderen ....

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    het zou met indalen te maken kunnen hebben dat geeft ook een enorm drukkend gevoel net alsof de beb er elk moment an uitkomen

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Je kindje is lekker aan het nestelen denk ik.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    En het kan ook erger worden als je seks gehad hebt...

Dat had ik bij de vorige zwangerschap ook op het einde, maar nu begint het al...

8. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Seks heb ik al lang niet meer ;) off geen kracht en zin in , lichamelijk is het oom niet prettig ... Bi , zwangerscapsjeuk, gekneusde ribben harde buiken en voor weeën ..

9. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Wendy, zo dat zijn helaas een hoop kwaaltjes zeg....
    hier vorige week ook zo'n drukkend gevoel, het idee dat de baby er zo uit kon vallen. bij mij was dit wrs het indalen. nu is alles weer rustig. nog ff geduld!

10. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik heb nog wel geduld hahaha een beetje dan ... Vanavond een nachtje bij slapen in het ziekenhuis wel spannend hoor krijg een prik in mijn bil ...mmmhhh zie daar wel tegen op Maarja eindelijk een keer slapen naar weken is ook wel fijn !!!!!

Deel Deze Pagina