Mag ik op je verjaardag komen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.031
    113
    Nederland
    Ik vind het wel een grappig idee denk alleen dat mijn vriend er anders over denkt.:p

2. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ja, dat gevoel heb ik ook naar aanleiding van het bekijken van een van de in dit topic geplaatste links.

Dan nog is hij niet welkom op mijn verjaardag, simpelweg omdat ik dan alleen maar mensen om me heen wil hebben die ik ken (of aanhang die ik moet leren kennen, haha). Maar ik vind het dan toch wel grappig dat hij dit doet (ik heb zelf op de kunstacademie gezeten en ben dus wel wat vreemde vogels gewend zeg maar :p).

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja hoor, deze meneer mag op mijn verjaardag komen. Ik heb ergere mensen op mijn verjaardag gehad. Ik heb ook neppere vrienden op mijn verjaardag gehad. Ik heb zelfs kennissen van kennissen op mijn verjaardag gehad. Mensen die de wc onder hebben gekotst omdat ze hun eigen drank hadden meegenomen (ik ben anti-alcohol dus ik koop dat zéker niet!!!). Twee kerels die op de vuist gaan vanwege indruk maken op een (stom) meisje - terwijl beiden een relatie hadden. Ik heb 3 mensen gehad die muziek maakten en samen een band begonnen te vormen op mijn verjaardag. Ik heb huilers/gillers gehad op mijn verjaardag, ik heb psychisch gestoorden/gekken gehad op mijn verjaardag. Nou ja, de afgelopen 2-3 jaar is het gesetteld omdat ik gebroken heb met die mongolide vriendengroep - maar bijna iedereen is welkom bij mij.

De enige afweging die ik persoonlijk zou maken is of iets/iemand schadelijk is voor mijn kind/mij/het gezin/het huis. En ik geloof niet dat Kees schadelijk is. Ik geloof wel dat Kees een beetje raar is; maar als je mijn leven kent, weet je dat het een smeltkroes van raar is. Dus Kees mag gerust komen en een cadeautje mag hij thuis laten. Ik vier mijn verjaardag om het te vieren dat ik 1 jaar ouder ben geworden. Waarom zou ik iemand buiten sluiten? Het is de middelbare school niet.

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Hmm, zei hij nou dat hij een cadeautje meenam? Vooruit dan:D

Zonder dollen, denk dat die man heel erg eenzaam is en ik zou het heel fijn vinden als hij vaak wordt uitgenodigd. Maar niet hier. Als ik mijn verjaardag al vier zijn er zo'n 5 mensen. Ik denk dat hij het onderwerp van de dag is en met onze humor zou hij het niet kunnen waarderen ben ik bang. Ik gun hem dan ook een leuke dag.

5. susy26

susy26 Niet meer actief

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hij is tenminste eerlijk :)
    Van mij zou hij wel mogen komen als ik echt een feestje zou houden, maar ik vier mijn verjaardag zelf niet eens en de mensen die zichzelf dan toch uitnodigen zijn familieleden. Om in m'n eentje met hem te zitten zou ik dan weer niet echt willen :)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ah ik heb gewoon een beetje medelijden.
    Als mijn gevoel bij die kerel goed zou zijn, dan is hij van harte welkom. Met cadeau :p :D

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

9. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zag ik nou een cadeautje staan? JA dan mag die komen..

Nee zonder gein, ik zou het maar eng vinden

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Inderdaad, klopt niet!

11. Elliz

Elliz Lid

6 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig! Je zou meteen mogen aansluiten hier. Het zou overigens ook niet de eerste keer zijn in mijn familie XD helaas ben ik zelf ook pas in maart jarig

12. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Bedoel je deze kees de haan:
    Verjaardagen
    We belden deze man die bang is voor verjaardagen - Nieuwe Revu

ik zou dus, zoals ik net heb gedaan, eerst eens googlen met wie ik nou eigenlijk van doen heb... In dit geval lijkt het mij nogal onschuldig, alleen weet ik niet of ik zijn taarten nou zo smakelijk vind... haha:D

manlief zou het iig noooooooit willen, en tsjaa het is ook zijn huis dussssszzz. Ik heb zelf er niet zo'n moeite mee, jullie zijn ook allemaal volstrekt vreemden voor mij en toch wordt hier heel wat lief en leed en intiems gedeeld op het forum! en vinden er ook wel eens 'live' ontmoetingen plaats volgens mij!

13. Janna

Janna Fanatiek lid

+1

Na het kijken van die link van rtl vind ik het wel een leuke man. Hij komt juist helemaal niet creepy op mij over. Ik vind de manier hoe hij het beschrijft in zijn bericht juist heel goed. Hoe hij in het interview verjaardagen beschrijft, beleef ik het ook vaak wel een beetje. Ik vind het een ontzettend grappig en ludiek idee. Ik denk dat we het best gezellig zouden hebben. Van mij zou hij mogen hij komen.

Deel Deze Pagina