Mooie oploop al en test is voor 10dpo al best duidelijk. Fijn dat je gevoel goed zit, je gevoel laat je niet vaak in de steek is mijn mening. Enorm gefeliciteerd en geniet!
Brenda (en anderen ) bedankt Het gevoel zit goed idd. Bij alle 2 de mk voor mijn zwangerschap en tijdens de zwangerschap alles goed aangevoeld. Helaas vorige keer niet. Ik dacht dat t wel goed zat maar was wel angstig voor de vervolg testen (wist niet waarom) Nu bij deze testen tijdens plassen en doorlopen natuurlijk wel gespannen maar gevoel van sit wel goed. Zelfs net weer fikse steken in lies. Dus er gebeurt echt wat....
Ziet er goed uit meis! Wat een mooi nieuws zo! Wouw! En hoop dst alles goed blijft gaan! 💙💗💙💗
Wauw wat een mooie testen ze lopen mooi op. Gefeliciteerd. Mag ik je wat vragen over die utro? Ik heb d'r gebruikt bij m'n iui eerst 3 x zonder en direct eerst Le x zwanger met utro. Maar we zijn inmiddels al weer 11 mnd bezig zonder resultaat. Maar ik heb nooit geweten dat je die utro gewoon ook zonder medische molen kan gebruiken?! Maar dat werkt dus zonder mmm? En mag je dat dan zonder recept halen?
Nee hoor niet zonder recept maar ik had nog. En anders kan ik mijn arts contacten in België voor meer. Dat ga ik deze week doen. Als testen gewoon blijven oplopen. Want ik heb een te dun bms. Dit breekt snel af. Door utro blijft het heel en kan een vruchtje goed nestelen... Nu duimen dat t lukt.. Maar ik ben overtuigd van utro samen met granaatappelsap. Bij m'n dochter beiden gebruikt...
Ja ik ook! Dat ik zo vroeg positief test is een pre want met miskramen altijd pas later. Heb duidelijke krampen gehad van innesteling. Gisteren kreeg ik even een ongesteldheid kramp, daar schrok ik van maar las op meerdere sites dat dames dit juist hebben. Was na 10 ook weer weg. Maar 't testen in de ochtend blijft spannend. De eerste minuten geen streepje en dan een opkomend dat je nog niet weet of hij dobkerder is dan dag ervoor... killing.... haha Zeker na 3 miskramen.. maar goed ik heb een dochter dus het kan. Zeker met utrogestan en granaatappelsap... Blijf duimen aub. Hoe stom t ook klinkt ik vind ecgt dat we na de afgelopen jaren een meevallertje verdiend hebben. (Zwanger worden was een hel, zwanger zijn super spannend want ging niet goed met haar en aan t einde is ze bijna in mijn buik overleden door fouten van artsen die me lieten lopen gedurende 5 dagen zonder vruchtwater..., de bevalling was zoals in enge films en de nasleep duurde 6 weken, echt alles was kapot...) Maar ja; die wens he.... Dus please.... een meevallertje aub... Xxx
Ik zal ook voor je duimen meis ken je verhalen wel en het is je nu zeker dubbel en dwars gegund! knuff!
Nee ik bouw langzaam hcg op. Hing altijd aan lage waardes in ziekenhuis. Dus test om de dag. Anders zit ik weer in de stress. Nu natuurlijk ook haha... vorige maand ging t ook mis en zag ik omdat test na 4d niet was opgelopen maar zelfde bleef (Testte bij 5.0 pas voor t eerst en toen bij 5.4) Maar m'n gevoel zegt dat t goed zit want er was al oploop en dat is goed teken. Ook dat ik zo vroeg test. Dus ik blijf positief met een vleugje angst voor de test weer morgen...
Ja hij liep al mooi op! Ik verwacht ook dat het wel goed zit 😊 zal morgen wel een (bijna) knaller zijn 😍
wauw wat een wonder! Die test is echt prachtig opgelopen! Ben heel benieuwd naar jouw test van morgen! En wat fijn dat jouw gevoel zegt dat het goed zit!