Ja maar dacht ik vorige keer ook. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor de test van morgen. Bah... het mag nu toch wel goed zitten toch!? Zenuwen... ik had gehoopt dat ze er niet gingen zijn de tweede keer...
Ik kom morgenochtend zeker weer hier kijken. Mag ik je nog 1 ding vragen? Hoe zit het met die granaatappelsap hoe vaak per dag en puur of vermengd met water?
Ik kon t niet meer ophouden en was zó zenuwachtig... de test kleurde al na 20 seconden... waar dit op dag 1 wel 3 min duurde en eergisteren 2 min. Dit is de test na 20 sec. Ben nu aan t wachten op de vorderingen... maar ik weet als test sneller gaat kleuren dat t de goede kant op gaat...
Dit is nu na 5 minuten.... Ik ben dol blij maar had deze nog niet moeten knallen op 12 dpo? Maar er is oploop dus ik ben blij
11 of 12 dpo trouwens omdat ik de 26e in de middag een knaller van ov test had. Wanneer deze is gesprongen weet ik niet. Hij loopt volgens mij goed genoeg op... maar een bijna knaller is het nog niet... maar 't gaat wel de goede kant op toch?
Na 24 minuten... Spannend... 14 dpo weer testen... maar ziet er volgens mij goed uit toch? Ook al loopt hij niet meteen naar een knaller toe...
B is vorig jaar 13 dpo. Onderste vandaag 12 dpo. Yes... lijkt me zelfde progressie... Oh, dat duimen lijkt te helpen 😍
Ja dat ziet er inderdaad zo uit! Ik heb vandaag getest (ik wilde morgen omdat ik gisteren al had getest maar ik kon het ineens niet meer laten, Shame on me) en ik heb echt exact zon streepje als jij (ook 12 dpo dus) Ik duim voor je!
Oh meid wat zou dit fijn zijn hé... Geen angst hebben omdat deze nog niet knalt dus... het loopt op zoals t hoort bij ons dan...👍
Zeker! Ik vind het ook lastig want bij de eerste testte ik pas ver na mijn NOD voor het eerst. Knaller dus. Dus dit is nieuw voor me! Maar goed niet zo zenuwslopend als voor jou natuurlijk! Maar we gaan gewoon beide van het positieve uit. Meer dan dat kunnen we ook niet dien helaas En ze lopen op dus..!
Loopt keurig op.. En vergelijken met een oude test heeft weinig zin, elke zwangerschap loopt weer anders. Knallen hoeft hij idd nog niet.. Probeer een beetje te genieten! Er groeit een wonder in je buik