Nu word ik dus super onzeker... 14 VS 17 dpo. Is dit goed genoeg??? 😢 De test is nu 7 min oud....
T probleem is gewoon dat ik soms hoor dat t streepje er meteen stond. Hier gewoon 15sec wachten tot ie komt en daarna na 5 min wordt ie stuk donkerder Dit heeft niks te betekenen hoop ik of moet knaltest er meteen staan??? Heb er naar gevoel van en dit terwijl mijn binnenste zegt dat t wel goed zit... bah....
Schat, het zijn prachtige testen, ik zou ophouden met testen... Ik had dezelfde test als jij 14 dpo, daarna niet meer getest. Zonde van je geld want weet je, ik had een knaltest in maart en 2 dagen later vmk. Dus het is best wel zinloos. Je hebt op 14 dpo een super test gehad. Even geduld en kijken wat je lichaam gaat doen... Dikke knuffel!!!
Die van mij knalde ook niet gelijk meis! En volgens mij reageren deze testen minder snel dan vroeger, ik zie mooie strepen op je testen!
Ik denk dat je jezelf gek maakt met al die testen. Het zegt werkelijk niets over het verloop.. Stop met testen, en je bent zwanger, dat is een feit. Hopelijk blijft je ukkie goed plakken!
Indd helaas heb je nooit 100% zekerheid ook al heb je indd mooie knal testen! Probeer er van te genieten meis!
Lieverd stop met jezelf te kwellen en constant te testen.. Ik snap je heus.. Ik heb ook ervaringen met mk en je wil zo graag de zekerheid dat het goed gaat.. Maar je hcg schommelt wel eens en de concentratie van je urine ook dus testen slaan weleens anders uit en dan maak je jezelf gewoon echt gek!! Met jouw verleden zou je rond de 6 weken al een echo kunnen krijgen dus vraag die aan en tel de dagen af.. Probeer te ontspannen en genieten
Die 100% zekerheid snap ik; zie m'n onderschrift.... maar in al die jaren teveel gelezen en teveel onthouden Sommige dames tonen meteen hun knaltest en bij mij duurde het 15 sec eer streep kwam. Maar nu is t een knaller. 14 dpo was test streep veel dobkerder dan nu en nu zijn de twee strepen precies dezelfde kleur geworden nu ze opgedroogd zijn. Geloof nu echt dat t NU nog goed zit.... En ik weet als geen ander dat t later ook mis kan gaan: 12 weken een ma gehad... maar omdat ik NU een knal streepje heb en NUL symptomen weet ik dat dit goed kan zitten. Merk t alleen aan m'n moeheid. Verder niets. Geen borsten, misselijk, krampen, buikpijn, tegels of wat ik ooit maar lees.. Kan gewoon goed poepen etc. Bedankt voor jullie woorden. Ik ben klaar met testen (vorige keer ging t met testen mis. Nooit die knaller gehad en daarom testte ik nu door....) Dus t zit beter dan vorige keer. Bedankt
Ps echo gepland met 7 weken. Meteen zekerheid dan. Maar m'n gevoel zegt dat er een baby aan komt dus dat ga ik nu geloven. Mk nr 4 komt er NIET aan. Hebben ik en ukkie net afgesproken haha Bedankt. Ps: miskramen maken je mind echt fucked Up. Van genieten is voor een echo geen sprake meer ... Maar 't is t allemaal waard. We zitten nu gezellig met onze mini naar Mickey mouse te kijken... 😍
Elke zwangerschap is anders, meis dus moeilijk te vergelijken. Sit back, relax en laat moeder natuur haar werk doen. Fijn dat je een echo krijgt met 7!
Ik ga niet meer testen nu. Teststreep en zwangerschaps streep even donker. Maar.... miskramen zorgen voor veel onzekerheid bij volgende zwangerschappen. Ik zou zo graag op roze wolk willen kruipen zoals veel zwangeren dit kunnen Bedankt boor de feedback x
Ik kan dat helaas ook niet, ook vroege miskramen gehad. Daarom ben ik nu ook gewoon voorzichtig met mn gevoel en probeer ik het te parkeren tot de echo's....
Maak je niet zo'n zorgen meis! 14dpo lijkt ook wat geler, misschien is er wat meer urine uit de druppelaar gekomen dan bij 17dpo. Probeer het positief in te zien! Testen zien er super uit hoor 😃
Je testen zien er super uit!! Maak je niet te druk hoe moeilijk dat ook is.. Hoe vervelend ook, onbezorgd zwanger zijn bestaat niet meer na een mk. Gefeliciteerd en probeer te gaan genieten
Hé bah nee. Onbezorgd zwanger zijn... nooit meer.. Vorige keer heeft er in gehakt we dachten echt d at we hebben gevonden waarom ik miskramen kreeg. En toen ging t weer mis.... dat was schrikken Nu goed gevoel hoor. Ben moe maar voel me top . Net zoals bij m'n dochter. Streep uiteindelijk na half uur net zo donker als controle streep. 14 dpo was ook controle streep veel donkerder en test streep 3/4 zo dobker. Dus uiteindelijk nu dobkerder qua kleur... Ben gerustgesteld nu tijd doorkomen tot 7 weken.... Spannend Hopelijk werkt utro net zo goed als vorige keer...
Haha. Nou bedankt maar daar waren we gelukkig al uit ik ben idd zwanger met zon dik streepje haha Nu nog zwanger blijven ✌