Wat een nare situtatie, eigenlijk. Het klinkt niet als zuivere koffie, dat hij zo is omgeslagen. Wil je wel een kind van hem? Moet je hier misschien niet een heeeel goed gesprek over hebben met hem? Wat voor toekomst heeft jullie relatie als jij wel kinderen wil en hij niet? Hoe dan ook, ik hoop dat je een mooi kind mag krijgen, of nu is of later. Dominique
je moet niet expres een ongelukje laten gebeuren. daar zit het kind dan weer mee, dat kun je een kindje toch niet aandoen? dan moet je denk ik maar bij hem weg, als hij tenminste nooit kinderen wil, en jij wel. maar ga niet zitten goochelen om zwanger te raken... zou een egoïstische en slechte keuze zijn. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
Ben het helemaal met je eens. Ik zou ook bij mijn man weg gaan als hij ineens niet meer wilde (heb dit en mijn kinderwens ook al vroeg in de relatie benoemd). Ook het laten gebeuren vind ik een slecht idee voor je kindje, al begrijp ik je gevoel wel. Ik wens je veel sterkte met het praten met hem. En denk goed na over wat jij wilt! Al klinkt het egoistisch: jij moet je leven verder met de keuzes die je maakt! Sterkte meid!
ik weet echt wel dat het geen goede oplossing zou zijn... maar het is niet voor te stellen hoe moeilijk dit is. We zijn 5 jaar samen waarvan 2.5 jaar getrouwd... we hadden het er altijd over en ineens dit... vorig jaar was hij erg ziek en dachten de artsen aan kanker, toen zei hij direct ik wil een gezin...toen het een bacteriele infectie bleek te zijn krabbelde hij terug.... ik heb al een half jaar geprobeerd met hem te praten en hoop elke dag dat hij zich weer bedenkt.... voor iemand die erbuiten staat is het erg gemakkelijk om te zeggen ik zou bij hem weggaan...maar als je er zelf midden in zit...ik zal hem nooit bedriegen want een kindje gebaseerd op leugens kan echt niet dat zou ik ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen, maar als het een ongelukje zou zijn geweest dan is dat gewoon het lot.... en ik ben het er niet mee eens dat dat slecht voor het kind zou zijn... als ik door het lot zwanger zou zijn en hij zou het niet willen dan zou ik het toch houden en met al mijn liefde groot brengen..
Ik zou toch echt met hem gaan praten... Lukt dit niet dan ziet het erbij mij ( aan de berichten op dit forum uit ) dat jou wens niet in vervulling gaat. En om heel eerlijk te zijn... tuurlijk een ongelukje zit in een klein hoekje... Maar of hij het er dan mee eens is om dit kindje te houden lijkt mij dan ook zeer klein aan jou verhalen te zien.. En indd het is voor een buitestaander altijd makkelijker gezegd als gedaan.. Ben ik helemaal met je eens maar als hij echt niet van gedachten wilt veranderen moet je toch keuzes maken voor je zelf.. En net zoals de rest hier zeg ik ook als mijn vriend nu in ene terug krabbelt... Zou ik toch heel goed na gaan denken of ik dan idd wel bij hem wil blijven.. Aangezien mijn kinder wens heel groot is...En aangezien hij daar nu ook zo over denkt die wens werkelijkheid is geworden ga ik dan toch twijfelen aan wat hij voor mij zou voelen en wat de reden daar van is...
hoi meiden... zoals ik al eerder vertelde heb ik al heel vaak met hem gepraat. Hij slaat dan om in het onredelijke... ook wil ik graag nogmaals vermelden dat ik helemaal niet aan het denken ben om hem te vern**ken!!!! Ik ben met de pil gestopt omdat ik eens een kleer aan mzelf denk ipv aan hem!!!!! Ik heb zelf de condooms gekocht en die worden ook gebruikt tijdens het vrijen!!!! Alleen voelde ik me niet goed de laatste tijd vandaar dat ik me afvroeg wat dat zou kunnen zijn. Dus begrijp de reacties niet helemaal..... Natuurlijk is het logisch dat je samen voor een kindje gaat!!! Maar ik zei gewoon dat ik stiekem blij zou zijn, want ik wil het wel graag!!!! Tuurlijk heeft hij alle recht om ervoor te kiezen om geen vader te worden, maar dat had ie beter eerlijk kunnen zeggen....nu zijn we getrouwd, hebben we een hypotheek hij heeft alles wat ie wil en dan zegt ie dat ie geen kinderen meer wil. Ik denk elke dag na over wat te doen, maar gek genoeg hou ik veel van hem... en mocht ik zwanger zijn, dan kan hij wel eisen dat ik het weg laat halen, maar ik ben er ook nog!!! Begrijp me aub niet verkeerd
Balen Eowen. Ik denk dat de reacties van dit forum gebaseerd zijn op de gedachte dat een ongelukje in een wel héél klein hoekje zit als je een kinderwens hebt.. Ik houd ook heel veel van mijn vriend en als hij geen kinderen zou willen zou ik dus moeten kiezen tussen bij hem zijn en een kinderloos bestaan hebben of bij hem weggaan en een andere partner zoeken. Dat is geen makkelijke keuze en hij wordt ook niet makkelijker, maar wel eentje die je samen met hem moet maken. Mag ik even zeggen dat ik de gedachten: "ik heb kanker dus ik wil een gezin" en vervolgens "oh het is toch geen kanker dus dan maar niet" nogal vreemd vind? En bovendien behoorlijk ongevoelig richting zijn vrouw waarvan hij weet dat ze een kinderwens heeft.. (Dat moest ik gewoon even kwijt).
hey... ik voel me wat blijer... tijdens kerst waren we met vrienden en toen kregen we het over kindernamen... hij had al wat namen bedacht... ik was erg verbaasd. durfde er eigenlijk niet over door te gaan... elke keer als we het er over hebben dan gaat ie vervelend doen, maar het spookt dus wel door zijn hoofd...maar misschien moet ik het gewoon een tijdje niet over kinderen hebben...ajjj voel me nog steeds niet goed. Ben zooooo moe, en voel me vol...en opgeblazen... als ik donderdag niet ongesteld ben ga ik een test doen. Ik zat ook helemaal onder de uitslag, van die speldenknopjes op mijn borsten en buik...vreemd... iemand bekend mee.. ik vind het echt heel fijn om mijn gevoelens hier te kunnen uiten. het is fijn om begrip te krijgen...
is ook zo meid hier kun je alles kwijt....pff wat een situatie meid ik zou het ook echt *** vinden man!! Maar mannen zijn soms raar hoor en daarbij met wat hij heeft meegemaakt kun je soms even uit je doen zijn, niet? Nou er is hoop dan he? succes met testen en laat iets weten!!
Hey meid! Ik snap je reactie heel goed hoor! Als je nu zwanger bent(wat ik hoop voor je) en hij moet er niks van hebben en gaat bij je weg dan weet je tenminste wel wat een *** hij is. Als hij eerst wel een kindje met je wil en nu niet meer kan het ook zijn dat ie het misschien eng vind omdat het nu allemaal zo dichtbij komt! Maar mannen uiten zich daar niet zo in! Misschien kan ie niet wennen aan het idee dat hij vader gaat worden! Had me vriend ook hoor! En nu zit hij elke dag aan me buik te voelen! En is hij heel blij! SUCCES meid! Liefs Kelly
Heb ik iets verkeerds geschreven? Ik heb iets geschreven en niemand zegt iets meer Eowen? heb ik iets raars gezegd? Liefs Kelly
nee tuurlijk heb je niks verkeerd gezegd kelly... je hebt volkomen gelijk zelfs... kan niet zo vaak kijken omdat ik niet vaak die privacy heb.. dames ben vandaag ongesteld geworden...en niet zo'n beetje ook...zal wel ontpillen zijn geweest allemaal.... ik hoop dat er het komend jaar dingen gaan veranderen bij hem... heb mezelf een half jaar gegeven. Als hij dan nog niet wil ga ik de knoop doorhakken. Hij heeft dan een jaar de tijd gehad en hoe moeilijk het dan ook zal zijn ik ga dan kiezen voor mezelf. fijne jaarwisseling!
Wat een situatie meid.. Ik weet hoe het is om (tijdelijk) als enige zo'n enorme kinder wens te hebben. Maar na 4jr wachten is het nu zover, mijn man sloeg een jaar geleden om, en nu ik zwanger ben en we er veel over praten blijkt dat hij wel wou, maar ook veel angst had voor de verantwoording die kinderen met zich mee brengen... Ik snap jou heel goed, maar sluit me ook aan bij een van de andere meiden die zei dat mannen zich anders uiten.. Hopelijk geld het voor jouw man ook, dat hij wel wil maar nu nog niet... (mijne dacht zelfs na over; "niet dat je ervan uit gaat dat het gebeurt maar als het kindje een handicap zou hebben moet je er ook goed voor kunnen zorgen en kan ik dat wel, ben ik daar wel klaar voor enz.) en ik maar denken dat hij mij niet snapte Vergeet ondertussen niet van elkaar te genieten!! Hopelijk brengt 2010 jou duidelijkheid en wie weet wat nog meer
Gelukkig heb ik niks verkeerds gezegd Wat jammer dat je ongesteld bent geworden Je lichaam kan je goed voor de gek houden he.. Het komt wel goed joh.. don't whurry! SUCCES meid! en en beetje sterkte! (ik weet hoe vervelend het is om je kinderwens even opzij te zetten) LIefs kelly! JIJ ook een fijne jaarwiselling!
jammer dat je ongi bent maar mischien maar beter ook.. zo kun je samen ervoor kiezen he!! Hoop voor je dat zijn gedachtes veranderen maar het gaat de juiste kant op toch? Op naar een vruchtbaar 2010!!!!