vraagje aan tweelingmoeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meissie1984, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar hadden jullie jullie kindjes inslapen,gewoon gezamelijk in 1 wieg of apart of gewoon al in een ledikantje?

2. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen mijn jongens pas geboren waren had ik ze naast mijn bed liggen
    in 2 wiegjes...ben ik superblij mee geweest. Ze hebben daar zeker 8 maanden in geslapen. Beneden in de woonkamer lagen ze samen in 1 box of soms in de kinderwagenbakken. Heb pas een tweede box aangeschaft toen ze 1 jaar werden want ze begonnen elkaar te slaan en over elkaar heen te rollen :)

3. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw ik zie dat je al 2 kinjes hebt en een tweeling verwacht...word lekker druk dat kan ik je al wel zeggen. Mijn twee oudsten waren 5 en 3,5 toen mijn tweeling geboren werd. De twins zijn nu 15 maanden oud. Het is in het begin zwaar maar zooooo bijzonder! Ik geniet echt van mn mannen...succes

4. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel :D
    ja lijkt mij in het begin ook eerst wel zwaar,maar zal vast wel snel wennen zijn.
    mijn andere 2 kinderen zijn dan 6 en 4 jaar,dus zitten gelukkig allebei dan op de basisschool.

5. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Wij hebben de jongens nooit samen in een wieg of ledikant gehad, ze hadden hun eigen ledikant. Ze waren heel onrustig in het zkh als ze bij elkaar lagen, dan haden ze veel dipjes. De jongens zijn met 32 weken geboren en dan is de ademhaling niet altijd even goed en op de monitor kon je dat dan goed zien.
    Wel hadden we 2 boxen maar we hebben er altijd maar 1 gebruikt. Als ze wakker waren ging het dus altijd super goed, ook op latere leeftijd, ze hebben tot bijna hun 2e verjaardag nog geregeld in de box gezeten, dan heb je toch even mooi je handen vrij..............

Deel Deze Pagina