Positief? Indroger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saaaraaa, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Hoi,

Ik heb vanmorgen (cyclusdag 36) een test gedaan en deze kreeg binnen de afleestijd een licht tweede streepje. Nu vraag ik mij af of dit van een zwangerschap kan zijn.
    Ik ben deze cyclus halverwege pas begonnen met temperaturen (voor het eerst) dus voeg ook mijn kaartje er even bij. Ik heb vanaf cyclusdag 19 t/m cyclusdag 30 ovulatietesten gebruikt, allemaal negatief.

Het lijkt mij haast onmogelijk dat het van een zwangerschap komt.

Bijgevoegde bestanden:

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ik zie heel voorzichtig een 2e streepje... dit is je gebruikelijke cyclusduur, met een uitschieter van 48 dagen.

Heb je elke dag op hetzelfde tijdstip getemperatuurd, voordat je überhaupt je bed uitkwam? Lichaamsbeweging beïnvloedt je temp namelijk al...

Spannend! Ik vind het wel een beetje hoopgevend hoor, hopelijk loopt (ie) overmorgen op...!

Saaaraaa vindt dit leuk.
  3. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ik heb helemaal geen verstand van temperaturen etc. Maar ik denk wel ergens in de verte een tweede streepje te zien! Spannend!

Saaaraaa vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt nog geen ei gehad volgens je kaartje dus dan kan je nu onmogelijk positief testen op hcg.

En mocht je ei toch voor dag 18 zijn gesprongen (en dus voor je begonnen bent met tempen) dan had je test nu moeten knallen.

Ik zeg een valse streep of een reactie op lh wat betekent dat je ei er nu aankomt en je dit over een dag of 3-4 zal gaan zien in je temp.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  5. Saaaraaa

Bedankt voor het meekijken :)
    De uitschieter naar 48 dagen was in een ronde waarin ik teunisbloemolie heb gebruikt. Denk dat die ronde daarom zoveel langer was.

Ik heb iedere ochtend op hetzelfde tijdstip getemperatuurd, rectaal & voor het opstaan (niet altijd meteen ingevuld). Één dag overgeslagen ivm gebroken nacht.

6. Saaaraaa

Bedankt voor het meekijken; hier ben ik dus ook bang voor ;)

7. Saaaraaa

Ik denk dat je gelijk hebt :) wanneer zou mijn eisprong zijn geweest?

Bijgevoegde bestanden:

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg gisteren, mits je temp nu zo hoog blijft.
    Dus zondag de zw test reactie op je lh piek... en 2 dagen later op dinsdag je eisprong :):)

Saaaraaa vindt dit leuk.
  9. Saaaraaa

Mijn temp was nu weer 36.7 Zou mijn eisprong dan toch niet zijn geweest?

10. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hangt er vanaf wat je temperatuur morgen doet. Als hij dan weer stijgt kan vandaag de gele lichaamsdip op 2DPO zijn. Even afwachten dus...

Saaaraaa vindt dit leuk.
  11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit ;)

Of hij heeft gisteren gereageerd op een lh piek (dan stijgt de temp ook wel eens) en zal je ei vandaag of morgen zijn met een ei verhoging op morgen of overmorgen.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  12. Saaaraaa

Dus stel dat de verhoging door een lh-piek is geweest, dan moet morgen mijn temperatuur echt wel omhoog zijn gegaan?

Bijgevoegde bestanden:

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Klopt. Je ei zou dan vandaag op zijn laatst moeten zijn geweest.
    Is je temp morgen nog laag dan heeft er nog geen eisprong plaatsgevonden.

14. Saaaraaa

Vind het fijn dat je mee wilt denken. :)
    Mijn temperatuur was vandaag gelukkig weer hoger. Wanneer zou de eisprong zijn geweest?

Bijgevoegde bestanden:

Jess93 vindt dit leuk.
  15. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dag 41. Mits hij de komende dagen hoog blijft ;).

Saaaraaa vindt dit leuk.
  16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd

Saaaraaa vindt dit leuk.
  17. Saaaraaa

Gek lijf :(

Bijgevoegde bestanden:

18. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Vaak als je eisprong is geweest heb je daarna nog een dip en gaat hij daarna weer omhoog. Dit was mijn temp kaartje en kon er ook echt geen wijs uit eerst. Maar het zou ook een innestelingsdip kunnen zijn.

Hoe lang duurt je cyclus normaal?

Bijgevoegde bestanden:

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    @KleinMeisje93 de gele lichaamsdip praat je over ;). Die komt bijna nooit onder je basaal.

Ts heeft een basaal van 36.65.
    2x een aparte stijging naar 36.9 met daartussen 2 dagen 36.7 en na de 36.9 een drop naar 36.5 maakt helaas geen eisprong :(.

@Saaaraaa helaas nog steeds geen eisprong geweest. Ik hoop dat hij snel komt.
    Bij een eisprong moet hij echt 36.9 of hoger blijven bij jou.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  20. Saaaraaa

Nee, de hoop dat het een eisprong was is wel weg ;) vanmorgen weer 36.6 De kans dat je met een lange cyclus een eisprong hebt wordt toch ook steeds kleiner? Van mij mag de menstruatie wel komen en door naar een volgende ronde ;)

Deel Deze Pagina