Oh dat is me een mooie streep voor 10 dpo! Ik zeg gefeliciteerd! Hopen op een plakkertje! Het is jullie zo gegund. En wat bijzonder zo op de natuurlijke manier
Uuuuuh nou eerlijk ik hoop gewoon 1 Double trouble zou ik al ff een shock vinden triple dan veeg me op denk ik
Btw @RoGiJuLi Heel stom maar denk dat de predictor early ook niet meer is wat die was geweest. Zelfde urine en die predictor early is echt een tuur tuur streep. Vergroot glas nodig Tis dat de kV zo duidelijk is anders zou ik gewoon denken dat die vals zijn.
Sow wauw wat een super oploop meid!!! Ik zeg GEFELICITEERD met dit wonder. Lekker blijven broeden en de vk bellen
Wauw wat is dit bijzonder en bizar zeg! Krijg zelf zowat tranen door die hormonen in m'n lijf gefeliciteerd meid! Zeer gegund en hopelijk blijft deze plakken! Ik denk dat je al een clearblue weken indicator kan doen
Dank je wel allemaal Langzaam aan komt het besef. Echt relax ben ik nog niet ik wil eerst nog de zwanger op de cb zien staan Zit er aan te denken om die ergens dit weekend te doen maar dan met weekindicator ben alleen zo bang dat er dan staat niet zwanger