Wow, wat een supernieuws!! Van harte gefeliciteerd! En deze blijft gewoon zitten tot je er poepflauw van bent en gaat bevallen met 41+6
Ik ben een stille lezer geweest. Het eerste wat ik dacht toen ik deze post zag was; hoe typisch zou het zijn dat het nu wel lukt zonder alle hormonen! En gelijk had ik
Ook hier een stille meelezer, gefeliciteerd! Met zo’n streepje op de kV zou ik de cb met wekenindicator wel aandurven
Tis idd wel heel typisch Nog typischer zou zijn als het nu gewoon ook goed blijft gaan Na zoveel ellende met de hormonen. Miskramen, met pregnyl ineens een LF van 9/10 dagen terwijl het altijd 14 was. Voelt nu bij het zien van deze test het zo goede beslissing
Meis met zo'n streep geeft hij echt zwanger aan hoor...zal mijn mini streep van 1-2 even bij voegen komt helemaal goed als je hem het weekend wil doen....da's morgen he
Denk zelfs dat als je nog wacht tot morgen met de cb dat hij wel 2-3 aangeeft. Wat een mega streep! Gefeliciteerd! Even kleine kritische vraag: waarom is het gaatje waar je de urine in moet doen zo rood of is dat lichtval? Lijkt wel alsof je bloederige urine dr in hebt gedaan.
Wow, wat een schitterende test had je vanmorgen zeg! Hij knalt bijna van het scherm. Ben zo blij voor je!! Dus bij deze: van harte gefeliciteerd!!! Ik ga heeeeeel hard duimen voor een plakbaby (of baby’s ).
Haha klopt Heb hem eigenlijk voor zondag in de planning staan. Of de kV moet er morgen nog meer hoop gevend uit zien dan kan het zijn dat het idd morgen wordt