Ehm ja als er tweelingen in je familie zitten en ik zo de testen van @Tassie11 zie .... Ben ik wel heeeul erg benieuwd naar je 1e echo!! ♡ ♡
Ja ik vond ze ook wel erg vergelijkbaar haha. Ik kreeg de echo en ik zag meteen dat het er 2 waren. Zegt die verloskundige ook nog van ik moet even kijken of er geen 3e zit. Zegt ze ohh ik zie wat. En daarna grapjeee. Ik kreeg een halve hartverzakking hahaha. Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar je echo pff haha
Wauw wauw wauw Wat een prachttest op 10dpo! Zo was die van mij pas op 16dpo Super gefeliciteerd, ik word hier blij van. Miracles do happen!
Haha ik zou van de stoel vallen met zon grapje denk ik Maandag ga ik bellen met de Fertiliteitskliniek wil ff het weekend nog af wachten
Hier ook een stille meelezer, van harte gefeliciteerd! Prachtige test . Ik zou wel even goed uitzoeken hoe het zit met Zika . Volgens mij is Thailand niet “safe” als je zwanger bent. https://ecdc.europa.eu/en/publications-data/zika-transmission-south-east-asia
Thailand is volgens mij een risico in het regen seizoen. We gaan er net voor maar zal het bij de eerste echo ff bespreken met de gyn voor de zekerheid. Zul je nu net zien plan je de reis die je altijd wou maken, omdat je denk pauze! Raak je zwanger!!! Shit happens
Wow wat mooi! Je kent me niet, ik jou niet maar toch was ik heel benieuwd Die CB gaat 'zwanger' uitgillen joh! Dat je nog kunt wachten haha
Hahaha fantastisch! Gefeliciteerd! Was je terecht blij met je zere boobs hihihi *proost*op de komende 9 maanden!
Jaaaa en nu doen ze helemaal niet zo zeer meer voel wel dat het nog trekt maar thats iT. Moet ook eerlijk bekennen dat ik lekker nog nergens last van heb op de borsten na dan ik teken er voor
WoW geweldig dit! Het is jullie van harte gegund! Gefeliciteerd. Hoe reageerde je man? Die zal ook wel helemaal in shock zijn?
Wauw!!!!! Gefeliciteerd!!! Soms komt het mooie moment wanneer je het niet verwacht en dan zo vroeg zon knaller!!!
Volgens mij waren er veel stille meelezers (ik was er 1.. ) Maar wat een wonder! Eerst de positieve ovulatietesten en nu een prachtige zwangerschapstest. Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!
Hij is vanavond niet thuis Heeft vanavond een wedstrijd en tegen de tijd dat hij thuis komt lig ik al in dromenland