Dames help ben nu echt in paniek. 2e predictor early gedaan, gewoon spierwit. Dus ook weer een kV gedaan zelfde urine en ook geen streep meer te zien..... ik snap er dus helemaal niks van nu Echt zwaar paniek hier nu!
Nee weet ik wel zeker van niet. Gelijk na me eisprong de bekende kwaaltjes van de progestoron gehad wat ook aan bleven houden. Pfff ik weet nu echt niet wat ik er van moet denken.
Huh?! Hier snap ik niks van. Wat een onzekerheid Je vorige KV is echt overduidelijk. Oh meis toch, ik leef met je mee!
Aah nee toch Heeft het er dan mee te maken omdat de test van vanmorgen zo oranje (geconcentreerd?) was (waar de urine gedruppeld moet worden) en deze niet?
Maar t kan toch eigenlijk niet... Ik bedoel ik geloof je hoor maar t kan niet ineens uit je lijf zijn ofzo. Pfft. Ik hoop dat t gewoon foute testen zijn ofzo!
Lieverd test asjeblieft iedere keer met de zelfde urine...Dit is niet te vergelijken. Je zou ju eerst minimaal 4 uur niet moeten drinken of plassen wil je hen redelijk geconcentreerd krijgen. No panic...-×-
Het is inderdaad vreemd dat er geen streep meer staat. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat al je HCG nu ineens weg is, of dat die andere testen vals positief waren. Ik zou je zo graag helpen, maar heb op dit moment ook geen tips
Pff de andere kV uit het doosje ook gewoon Omo wit. Idd ik kan er met de kop ook niet bij zou niet kunnen dat ineens alle hcg uit me lijf is. Denk dat ik maar gewoon moet gaan slapen. Morgen ochtend nieuwe poging. Ik hoop zo dat dit geen nachtmerrie wordt en dat er morgen gewoon weeer een streep staat.
Heel eerlijk? Ik vond je test van vanochtend behoorlijk dubieus. Ik ben een hele slechte drinker en ik heb dus ervaring met zon beetje oranje urine maar ik heb nog nooit zon kleur gaatje gehad op de test. Ik denk eerder dat 1 kv fout is dan 2 kv's en 2 predictors. Misschien word ik nu aan alle kanten bekritiseerd en ik snap dat je dit nu liever niet wilt horen maar we moeten toch eerlijk naar elkaar blijven. Sterkte met de onzekerheid meis!
Wat raar.. te veel gedronken dat t net te weinig hcg was om het goed op te pakken en dan uit te slaan?
Kan de kv niet gereageerd hebben op je lh piek dat wil ook nog weleens gebeuren. Het kan namelijk dat als je piek gehad denkt te hebben dat je ei toch niet springt en later dus nog een poging doet en je dus weer lh piek krijgt is niet heel gek dat dat gebeurd, maar wel heel erg frusterend dat snap ik. Hcg kan nooit zo snel verdwijnen dat blijft nog wel even zichtbaar en dan was je test op zijn minst lichter geweest maar niet wit.