Ook het wijze kennis boek van jou kan niet alles weten Rest me nu niks anders dan maar braaf te wachten. En ja misschien sarcastisch en dubbel maar ach me reis naar Thailand in maart volgend jaar komt in ieder geval niet in gevaar. Denk moet toch een beetje positief blijven. Mocht ik maandag nog geen menstruatie hebben neem ik sowieso ff contact op met de Fertiliteits arts.
Tja.. ze zeggen dat je overal maar het positieve van moet inzien (zoals nu de reis naar Thailand), maar in dit soort situaties is het toch echt verdomd moeilijk om nog het positieve er van in te zien hoor Dikke knuffel meid!!
Dit is wel een heel bizarre situatie zeg! Dit moet jou weer overkomen. Ik snap er helemaal niks van! Ik weet even niet wat ik moet zeggen.. heel veel sterkte en digi Knuff voor jou!
Hmm zijn die 2 duidelijke testen uit t zelfde pakje? Misch gekke lading? Dan heb je gewoon "nog steeds" een tuurstreepje en looptie wellicht komende dagen goed op.
En hierdoor heb ik een grote antipathie ontwikkeld voor kv. Maandenlang heb ik vage streepjes gehad zonder zwangerschap. Die dingen reageren op veel andere hormonen/dingen heb ik het idee. Wat ontzettend shit voor je Ik duim dat een vaag streepje toch iets betekend voor je!
Nee dacht ik eerst ook, maar de test van donderdag avond was er nog 1 van de vorige ronde die op het werk in me kast lag. En die van vrijdag ochtend die zo knalde was van een nieuwe die ik gehaald had. Dus daar kon het idd niet aan liggen.
Jeetje meid, wat een klap hier wel eens lichte tuurtestjes gehad van de kv die vals waren, maar met zo'n knaltest die jij had leek er geen twijfel over mogelijk. Echt ontzettend sneu en klote voor je dit. Sterkte en ik blijf hopen op een wondertje voor je!
Dat zou ik zeker doen. Neem die stomme positieve test mee. Zou fijn zijn als ze en echo maken, wellicht kunnen ze iets zien. Zat te denken aan het overblijfsel van de follikel, ze kunnen vaak zien of er een ei gesprongen is. Maar in jouw geval is hij denk ik al te lang geleden gesprongen, mocht het destijds een eisprong geweest zijn.. Ah en ik begrijp je houding en het proberen te relativeren zo ontzettend goed. Maar het blijft ontzettend zuur, je was zo ontzettend blij. Ik had dit echt niet zien aankomen, laat staan jij. Het enige wat ik vreemd vond was dat die test zo ontzettend snel opliep, maar positief is positief, met zo'n vette streep. Echt, een hele dikke knuffel!!!
Vind het echt superknap hoe positief je blijft. En daar kom je uiteindelijk ook het verst mee (mij lukt dat namelijk niet) maar het blijft ontzettend oneerlijk. Als mij dit zou overkomen zou ik mezelf een dag opsluiten met een zak Milky Ways en Snickers denk ik. Heb je nog met je vriend gesproken? Ik zou het hem wel vertellen hoor, geeft helemaal niks als je volschiet, het moet er toch uit!
Bah, wat ontzettend kl*te en oneerlijk. I keep my fingers crossed dat ze toch gaan oplopen de komende dagen. Erg benieuwd hoe die test zo vet positief heeft kunnen zijn. Voor nu in ieder geval veel sterkte.
Manlief verteld. Die vindt het ook erg vreemd. Gek genoeg voel ik me er wel rustig onder. En zoals ik eerder zei ik blijf positief ook na dit. Ik ga denk ik nu maar gewoon afwachten of ik ongesteld wordt of niet. Thanks voor de lieve reacties dat sleurt me er altijd weer door heen
Vind dit echt bizar.. Zoiets mag toch niet gebeuren! Al helemaal niet in de situatie waar jullie je in bevinden Man hoezo, blij worden gemaakt met een dooie mus.. Wellicht kun je een klacht indienen (mocht je daar behoefte aan hebben). Dikke (digi) knuffel. Aftellen naar Thailand