Ik ben blij dat je het toch tegen je man gezegd hebt. Dit moet je niet in je eentje willen doormaken. Niet alle hoop is vervaagd maar realisme is verstandig.
Wat lees ik nu toch allemaal?! Dit moet echt niet mogen verdorie! Wat een oneerlijk en enorm bizar, verdrietige afloop zeg! Ik hoop op een heel groot wonder maar ben er nu ook bang voor Dit had ik echt niet verwacht
@Bioluun hij was ook idd heel lief toen ik het zei. Idd wat dat betreft ben ik blij dat ik echt realistisch ingesteld ben. @Ukkie1 heb niet meer getest, Ik wil het tot maandag/dinsdag afwachten of de rode duivels komen of niet. @Saskia1984 ja echt vreemd, bizar en idd dit zou gewoon niet mogen! Zelfs ik zag hem niet meer aankomen, en dat terwijl ik altijd gezien het verleden er altijd heel schuw voor ben en ik pas relaxt zou zijn bij een echo. Juist die knaller gaf me moed hoop en dacht nu is het zo en blijft het! Nu maar weer gewoon nuchtere modes en afwachten.
Even een update De menstruatie krampen komen al weer flink op spelen lig dus weer heerlijk af te sterven op de bank Dus de rode duivels zijn onderweg. Hopelijk met de sneltrein en dan weer gauw op naar een positieve ovu test Die rare knal streep kan dus in ieder geval niet van een eisprong zijn geweest (zo dat ook weer uit gesloten , al hebben we het voor de zekerheid vrijdag/zaterdag wel nog gezellig gemaakt Klinkt nu misschien heel dubbel, maar blij dat de ongie er aan komt, nieuwe ronde nieuwe kansen
Ik hoopte bijna dat het van een eisprong zou zijn, dan had je tenminste een verklaring gehad. In ieder geval dat je gevonden eisprong legit is geweest, en hopelijk volgende maand weer een mooie positieve ovulatietest
Heb je geen testje meer gedaan? Gister had je een vaag streepje toch? Denk je dat je dan helemaal niet zwanger bent geweest? Echt erg lullig voor je! Stomme testen!
Haha ja hoopt er stiekem toch ook wel uiteindelijk op maar wist het wel zeker dood me zere borsten. Zo herkenbaar altijd na de eisprong.
Nee niks meer gedaan. Dacht zonde van de testen. Klopt idd vaag streepje. Ik heb echt geen idee of het wel of niet raak is geweest. Ik vermoed het ergens wel, bloedneus gehad, en steeds enorme dorst. Voor mij 2 dingen die ik alleen eindelijk heb bij het aanmaken van hcg. En ook gezien het duidelijke streepje de avond voor de knal test op de test. Idd stomme test geweest. Mja misschien maakt dit het wel weer makkelijker om te wachten met testen tot na nod Motivatie en besparend voor me portemonnee
Njaaaaa denk niet nodig Ik weet gewoon als ik zoals nu half dood ga van de menstruatie kramp in me rug/benen buik dan komt het morgen wel. Ik vreet een bezemsteel als ze niet langs komen.
Je komt heel stoer over maar ik vind dit allemaal heel gemeen voor je! En ik hoop toch dat je aan een bezemsteel mag knagen!
Bah, wat ontzettend naar dit . Had echt goede hoop en dit einde totaal niet verwacht! Sterkte en dikke knuffel! X P.S. En ook ik hoop dat je morgen of dinsdag aan een bezemsteel zit te knabbelen .
Ik voelde me anders altijd precies zo in het begin van mijn zwangerschappen... Ik heb de hoop nog niet volledig opgegeven bij je hoor!
Bah, balen! Maar, positieve nieuws is dus een geheel natuurlijke cyclus!! Vlgd maand weer!! En dan zo een streep na je NOD! Sterkte x
Lief van je maar de rode duivels zijn toch echt al lichtelijk gearriveerd Dus op naar hopelijk weer een natuurlijke eisprong deze nieuwe ronde