Nee hoor ben niet zo stoer En tuurlijk heb ik me baal momentjes wel even. Het raakt me echt wel hoor Alleen ik denk altijd maar zo,,, er om blijven treuren worden we niet zwanger van
Ik hoop echt dat het jullie snel gegund is! Dat de rode duivels naar snel weer weg gaan en op na een nieuwe hopelijk positieve ronde!
Lieve Ashleyrachel, mag ik je toch even zeggen dat ik je ontzettend bewonder. Wat een lieve, krachtige vrouw ben je toch. Ik hoop zo hard dat je snel een prachtige baby in je armen mag sluiten, want je bent een fantastische moeder.
Wat een rare week heb jij gehad zeg. Ik zie nu pas wat er is gebeurd. Het leek zo mooi. Heel veel sterkte!!
Geen idee, heb sowieso nog drie doosjes hier liggen. Maar heb nu in ieder geval wat meer motivatie om pas na nod te gaan testen.
Zo balen!! Wel trots op je lichaam dat ie zelf een cyclus heeft mogen krijgen. Zoooveel knuffies en sterkte voor jou!!
Ohnee zeg wat balen. Dit had ik ook niet meer verwacht..... Maar inderdaad wat een mooie cyclus deze maand dan en hopelijk komende maand ook en dan een babietje in augustus!
He bah wat een nare afloop, had ik niet verwacht! Maar wat ben jij een sterke dame! Respect voor jou hoor!
Ah, wat jammer... Had het ook niet verwacht. Sterkte met verwerken van deze week en alle succes gewenst in de volgende ronde. Ik blijf je volgen!
Wat ontzettend klote Ashleyrachel... Dit is wel het laatste wat ik verwacht had en wilde lezen.. Sterkte en superveel geluk voor de nieuwe ronde
Gaat goed hoor heb het redelijk goed van me af kunnen zetten, je leert er ook wat makkelijker mee om gaan met de tijd We gaan gewoon weer positief verder !