Klopt geef de moed nog niet op hoor Hebben nog een week te gaan. Genoeg afleiding voor het werk de komende dagen dus het hoeft niet in me hoofd te gaan spoken
Lieve reacties allemaal weer We gaan gewoon nog even af wachten. Gevel doet nog wel mega zeer en misschien dat ik vrijdag nog een testje waag met de kV. Heb die op het werk liggen op me kamer en dan zitten we ook alweer wat dichrer op nod
Wat spannend meid, ik zie de lichte streepjes ook. Hoop zo dat ze de volgende keer als je test donkerder zijn. Mijn duimen draaien voor je!!!
Hier een "stille" meelezer.. Het zou ontzettend bijzonder zijn als je testen op gaan lopen. Ben benieuwd of je nog gebt getest. Ik volg
Nee vandaag niet, gister voor het werk in Amsterdam geslapen dus niet echt de mogelijkheid voor gehad vandaag. Nu weer op me eigen legeringskamertje op het werk, dus misschien morgen de kV maar doen
Maar zie het niet al te roos kleuring in hoor Waar eergisteren me borsten echt nog mega zeer deden. Is het nu helemaal weg, meestal een teken dat de menstruatie gewoon gaat komen
Je weet het nooit he! Je zegt zelf al: veel te vroeg om conclusies te trekken. Ik kan me nog herinneren dat ik in een topic zat met twee andere dames. We hadden alledrie al vanaf 4 dpo een raar buikgevoel en borsten die ‘opvielen’. Toen na een dag of drie helemaal niks. En pas na nod weer klachtjes. En alledrie zwanger Ik duim ook mee!
Is idd waar Mja hoop hebben is iets wat we niet graag meer doen na alle teleurstellingen Dus ga er maar liever dan vanuit dat het uiteindelijk niks is. Klinkt depri Haha maar zo behoed ik mezelf uiteindelijk weer voor een teleurstelling
Even een vraag die niet gaat over je test.. maar stel dat je zwanger bent, kun je dan je werk nog doen tijdens je zwangerschap? Of moet je dan eerder stoppen?
Haha ik mag en kan prima me werk nog doen. Wel rekening houden natuurlijk met een fysiek deel, en mag bijv niet in bepaalde ruimtes komen. Schieten bijv... door de kruitdamp mag bijv niet meer.
Maar ff een update. Vanmorgen getest, zelfde test als afgelopen week, of te wel de eBay test, nou Omo wit Die gaan dus de prullenbak in, vermoed dus toch een vals streepje. Maar daar komt het zelfde urine ook een kV gedaan. Er lag er nog 1 in de kast. En daar lijk ik nu een tuur op te zien.... weet het alleen niet helemaal zeker. Dus ik denk dat ik vanmiddag na het werk maar weer naar de kV rij en dan maar is kijken of er zaterdag meer te turen valt