Oh ik zie al dat je getest hebt haha... Heb je een foto vd kv?? Ennuh.. uitgaande van je ei op 7 november, zit je dus nu pas op 9 dpo... alles kan nog steeds
Nee helaas niet, had vanmorgen ook maar 7 min om de test te doen kamer genoot was op de kamer. Dus snel de test gedaan toen zei de deur uit ging, en ik moest op dat moment eigenlijk ook allang weg Dus die 5 min nog gewacht... leek wat te zien Mja zoals ik al zei kan het niet met zekerheid zeggen. vandaar dat we vanmiddag nog maar een kV op halen. Maar shit wat is dit erg En ik kan al zo goed tegen onzekerheden Haha
Mijn kv test was op 12dpo pas na 10 minuten een hele lichte tuur te zien. Mijn man zag hem niet eens. En ik had hem ook bijna weg gegooid. Dus het kan nog steeds.
Jeetje meid wat ontzettend spannend nog steeds. Hoop zooo dat er zaterdag een dikke vette streep te zien is!!
Wel is waar opgedroogd en gelig maar dit is wat ik vanmorgen na een min of drie ook vaag zag. Net dus toch nog maar ff snel gekeken. Of ik vanmorgen echt zo debiel was.
Ik zie niks, ik denk te snel schuin gehouden waardoor de urine die nog niet opgezogen was in het testvenster is gelopen. En de scheiding zit precies op de plek waar normaal het streepje moet staan. Lijkt een beetje gezichtsbedrog denk ik. Maar als je hem vanochtend ook al zag...blijft spannend zo
Ja ik denk het ook te zien inderdaad. Ik hoop het voor je meid, het is je in ieder geval erg gegund! Ga je alsnog vanmiddag testen?
Ben nu alweer op het werk. Haal einde middag gewoon nieuwe als ik er tijd voor heb. En dan denk ik zaterdag of misschien me zelf kennende wordt het waarschijnlijk morgen wel testen Haha
Jeetje.. Ik denk wat te zien, maar vind het erg lastig beoordelen door de urineophoping in de hoek. Ik hoop voor je dat er komende dagen een duidelijk streepje staat