Hier ook een meelezer. Wat spannend! Ik hoop voor je dat het jullie gegund is. En ik stel voor dat je morgen gaat testen
uuuh zeggen jullie het maar.... ik heb dus net nog een action test gehaald. Avond urine.... ik denk dat ik nu niet hoef te turen....
Ik zie het ook zonder te turen!!! Oh dit zou toch echt te bijzonder zijn! Ik kan me voorstellen dat je in shock bent!
Zeker kan het ergens nog niet helemaal geloven. Nu gewoon hopen dat het blijft plakken maar op 9 dpo nog nooit zulke testen gehad.
Waaaaah wat goed meis Mooi roze ook! Wat doet die kv van vanmorgen nu dan als je er water in druppelt... daar zou dan ook wel iets op moeten staan lijkt mij
Daar staat idd ook een lijntje maar echt nog tuur. Krijg die ook bijna niet op de foto. Dus misschien avond tester Haha. Ik had vanmiddag ook zon dorst. Iers wat ik nooit heb alleen bij de zwangerschappen. Dus ik kon daardoor ook niet wachten tot morgen vroeg
Dit is echt zo'n kippenvel momentje.. En dan niet in zo'n situatie van waar je haren rechtovereind gaan staan.. Nee, maar eerder waarbij je nou niet weet of je moet huilen van geluk of dat je het van de daken wilt schreeuwen Hoe bijzonder zeg! Je laat de natuur zijn beloop gaan en kijk eens wat er gebeurt.. Begrijp dat je een slag om de arm houdt (heel logisch), maar WAUW! Dat ie maar mooi op mag lopen