Mag ik u wat vragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36

    hahahaha das een goeie..
    ik vind het ook wel irritant maar die mensen doen inderdaad ook gewoon hun werk
     
  2. Niet meer actief

    Ik zeg altijd nee en loop door.
     
  3. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    geen oogcontact zoeken, dan straal je al een beetje uit dat je niet aangesproken wil worden......

    weet je wat ik ook irri vind? Van die vrouwen die hapjes/drankjes proberen in de supermarkt en met zo'n kraampje in de winkel staan....zou het echt verschrikkelijk vinden als ik daar de hele dag moet staan... :(
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    geen oogcontact zoeken, dan straal je al een beetje uit dat je niet aangesproken wil worden......

    weet je wat ik ook irri vind? Van die vrouwen die hapjes/drankjes proberen in de supermarkt en met zo'n kraampje in de winkel staan....zou het echt verschrikkelijk vinden als ik daar de hele dag moet staan... :(
     
  5. Meestal ben ik heel vriendelijk en zeg iets van geen interesse ofzo, maar als ze dan gaan lopen zeuren waarom ik geen interesse heb dan ben ik er klaar mee!

    Laatst had ik een keertje iemand aan de telefoon die iets wilde verkopen ofzo, heb het gesprek toen zo gebracht of ze gen interesse hadden in een kinderkookfeestje, voor mijn zwangerschap gaf ik kookfeestjes. Degene die ik aan de telefoon had kon er wel om lachen, hij was net zo min in kookfeestjes geintreseerd als ik voor hetgen dat hij probeerde te verkopen!
     
  6. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik zeg altijd, sorrie ben ik al lid op, werkt altijd...

    of voor een goed doel, ik steun jullie al via de bank elke maand €2.50...(wat vaak ook zo is BTW ik steun iets van 10 goede doelen)


    Liefs Marieke
     
  7. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik woon in Antwerpen en als ze mij aanhouden zeg ik altijd ik ben toerist haha tja ik met me rotterdamse accent dat hebben ze toch niet door ;)
     
  8. Clau

    Clau Actief lid

    8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Nah, dat doe ik dus ook met het WNF en zij belden mij vandaag (voor de 2e keer binnen een paar maanden) of ik mijn donatiebedrag niet wou verhogen want ze doen zoveel goede projecten. :confused: Ik heb die dame uitgelegd dat, als ze nog 1 keer bellen met de vraag of ik het bedrag wil verhogen, ik er dan helemaal mee ophoud. Belachelijk toch?
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    als men de krant wil aansmeren zeg ik nee bedankt, ben al lid,..
    maar voor ik lid werd , zei ik altijd met een glimlach, ik wil wel een krantje maar lid worden niet,.... dan kreeg ik gewoon een krantje en bedankte met een glimlach,....

    de telefoonhijgers, als die bellen zeg ik, je stoort me nu , ik heb geen interesse, als men zo brutaal is, te vragen of ze op ander tijdstip moeite bellen, zeg ik bespaar je de moeite!

    zwervers en krantjesverkopers, laatste tijd zeg ik, nee sorry, het worden er nu een beetje te veel,....

    aan junken, nee sorry ik help je niet mee die shit te gebruiken,..
    als men dan zegt, tis voor eten, koop ik soms wel ff wat en geef dat dan,..


    verdere : zeg ik altijd nee, dank je wel,.... en loop door
     
  10. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owww idd vreselijk!
    Ik zeg altijd, nee geen tijd!
    en loop snel verder.
     
  11. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ik zeg altijd gewoon nee en loop door.
     
  12. net doen alsof je aan het bellen bent, dan mogen ze je niet storen
     
  13. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zeg altijd 'Nee liever niet' of 'Nee dank je'. Vaak zijn ze zo oprdingerig dat ze je ook nog achterna lopen... :( Ik wil als ik in de stad loop niet aangespoken worden over vanalles en nog wat. Ik wil als ik thuis op de bank zit ook niet steeds aanbellende mensen voor de deur hebben, de een komt god brengen, de ander wil je lid maken van een CD club... ik wordt GEK van dat gestalk! Telefonisch precies hetzelfde. Ondanks dat ik een geheim nummer heb wat ik nooit ergens doorgeef, presteren ze het nog wel eens me erop te bellen. LAAT ME MET RUST!

    Hahaha, zo... dat lucht op :)
     
  14. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik zeg altyd dat mn parkeerkaartje byna afgelopen is :)
     
  15. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha doet me denken aan laatst een keer. Ik had een afspraak om mijn mening te geven over babyvoeding (Olvarit) en ik was aan de late kant. Ik dus snellopend door de stad, om daar nog redelijk op tijd aan te komen, wordt ik aangesproken door een vrouw, die zegt 'Mevrouw mag ik u wat vragen?'. Ik roep 'Nee ik heb een afspraak' en loop snel door. Zit ik daar te wachten... komt diezelfde vrouw binnen lopen die met mij de vragen door ging nemen... hahaha :)
     
  16. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Lol, dan wist ze alvast dat je niet gelogen had ;)
     
  17. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik werk in een winkel in het centrum en bij ons op de hoek staan ze al een maand of drie een krant te verkopen. vreselijk! 5 keer in de week, 4 keer per dag kom ik die lui dus tegen! heb laatst ook gezegd 'als ik jullie openlijk negeer kun je dat ook als een hint opvatten en als je daar geen zin in hebt, onthoud mijn gezicht dan gewoon! als ik gisteren nee zei, zeg ik vandaag niet opeens ja'! :)
     
  18. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hahaha... ja als je zwarte kleren draagt en een metalbandshirt val je wel wat meer op voor de 'straatpredikers'. Een paar jaar geleden was ik bijna ieder weekend in Eindhoven en terwijl mijn ex geld opnam kreeg Anton (degenen die uit de buurt komen, kennen hem, de lokale godfreak) me op het oog, 1 blik op mijn kleren en hij dook op me af. En met die man is dus *niet* te praten. Heb het een kwartier geprobeerd en toen ik dacht hem redelijk klem te hebben begon hij weer te schreeuwen dat jezus de enige liefde is, enz enz.

    Hier in Stockholm staan trouwens ook de nodige straatverkopers.. Idd oa Greenpeace. Om te benadrukken dat de bruinvis (geloof ik dat het was) aan het uitsterven was hadden ze een aantal dode vissen op het grote plein in het midden van de stad in ijs gelegd. En daarom heen mensen aanhouden die kwamen kijken of ze lid wilden worden. Ik ben er met een grote boog omheen gelopen. Niet omdat ik absoluut geen lid van Greenpeace wil worden maar omdat die vissen na enkele dagen zoooo verschrikkelijk stonken! BAH!
     
  19. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik doe altijd heel ongeinteresseerd, dus meestal word ik niet eens meer aangesproken.

    laatst 2 jongens aan de deur over beveiligen van het huis. alsof ik dat met hun ga bespreken wat voor beveiliging ik heb. lekker professioneel bedrijf wat daarvoor 2 knapen langs gaat sturen. ik heb gezegd ik heb 2 hele grote honden. (heb ik niet eens, maar vertrouwde het niet zo)
     

Deel Deze Pagina